۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱
تشریح آخرین وضعیت پروژه طرح نفلین سینیت
نماینده مردم سراب در مجلس عنوان کرد؛

تشریح آخرین وضعیت پروژه طرح نفلین سینیت

سراب- نماینده مردم سراب در مجلس گفت: قرارداد اجرای طرح صنعتی تولید پودر آلومینا از سنگ معدن نفلین در سراب بین سازمان ایمیدرو و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا موسسه امین منعقد شده است.

به گزارش بازار، یوسف داودی از انعقاد تفاهم نامه همکاری های علمی و فنی بین مجتمع صنعتی نفلین سینیت و دانشگاه آزاد اسلامی استان خبر داد.

وی افزود: با آغاز مقدمات اجرایی شدن طرح نفلین سینیت و نیاز به نیروهای تخصصی در آینده نزدیک، به منظوره کسب مهارت‌های لازم در این زمینه، نیازسنجی آموزشی و علمی از طرف سازمان ایمیدرو و دانشگاه آزاد اسلامی صورت خواهد گرفت.

نماینده سراب در مجلس تصریح کرد: قرارداد اجرای طرح بزرگ صنعتی تولید پودر آلومینا از سنگ معدن نفلین در شهرستان سراب بین سازمان ایمیدرو و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا موسسه امین منعقد شده و پیمانکار طرح در حال آماده‌سازی کارگاه‌های مورد نیاز برای آغاز عملیات اجرایی فراهم شده است.

داودی گفت: درصدد هستیم تا به منظور جذب نیروهای متخصص بومی از هم اکنون با همکاری‌های علمی با موسسات آموزشی و دانشگاه‌های فنی مشکلی در زمینه آموزش و مهارت در این مورد نداشته باشیم.

وی همچنین یادآور شد: به منظور ارتقا دانش و فناوری لازم نیاز به انعقاد این تفاهم‌نامه احساس شد و در آینده با سایر مراکز معتبر علمی نیز تفاهم‌نامه‌های مشابه منعقد خواهد شد.

کد خبر: ۱۲۷٬۸۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha