۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
۴ مجتمع خدماتی بین راهی در البرز به بهره‌برداری می‌رسد
مسئول مجتمع‌های خدماتی حمل و نقل جاده‌ای البرز:

۴ مجتمع خدماتی بین راهی در البرز به بهره‌برداری می‌رسد

کرج- مسئول مجتمع‌های خدماتی، رفاهی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرزگفت: چهار مجتمع خدماتی، رفاهی به زنجیره خدمت‌رسانی به مسافران و کاربران جاده‌ای استان اضافه خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز، مریم یوسف‌زاده با اشاره به جایگاه البرز به عنوان یک شاهراه مواصلاتی، بر ضرورت احداث مجتمع‌های خدماتی - رفاهی بین راهی در استان تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه رانندگان باید بعد از هر دو ساعت رانندگی، ۱۵ دقیقه استراحت کنند، بنابراین برای فراهم‌کردن آسایش بیشتر رانندگان و مسافران، ارائه خدمات مورد نیاز آنها در سفر، کاهش میزان تصادفات ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان و تامین فضای مناسب برای اقامه نماز، ساخت مجتمع‌های خدماتی بین راهی مورد توجه ویژه قرار دارد.

یوسف زاده با بیان اینکه تاکنون ۱۱ مجتمع خدماتی، رفاهی در استان فعالیت داشتند، گفت: چهار مجتمع خدماتی دیگر نیز به زنجیره خدمت‌رسانی به مسافران و کاربران جاده‌ای اضافه خواهد شد.

وی بیان کرد: پروژه ساخت این چهار مجتمع در آزادراه شهید همت، بزرگراه کرج- هشتگرد، جاده ماهدشت- اشتهارد و جاده کرج- ماهدشت(روبه‌روی فرودگاه پیام) از ابتدای سال آغاز شده است و درحال اجراست و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده هرچه زودتر تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

مجتمع ها با سرمایه گذاری بخش خصوصی راه اندازی می شوند
یوسف‌زاده تصریح کرد: این مجتمع‌ها دارای امکانات خدماتی، رستوران، نمازخانه، جایگاه عرضه سوخت، پارکینگ و غیره هستند و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی راه‌اندازی می‌شوند.

وی گفت: مسافران و کاربران جاده‌ای برای تسهیل دسترسی به اطلاع موقعیت مکانی و امکانات مجتمع‌های فعال در استان البرز می‌توانند اپلیکیشن «rest area» را نصب کنند و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

مسئول مجتمع‌های خدماتی، رفاهی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی، مکان‌یابی و نظارت بر ساخت و بهره‌برداری از مجتمع‌های خدماتی و رفاهی از وظایف اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است، گفت: درحال حاضر با توجه به شرایط خاص حاکم بر کشور که ناشی از اثرات ویروس کووید ۱۹ است، نظارت مضاعفی بر این مجتمع‌ها می شود.

یوسف زاده تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱۲۰ بازدید مستمر از مجتمع‌های خدماتی- رفاهی سطح استان صورت گرفته که در حین این بازدیدها توصیه‌ و تذکرات بهداشتی از جمله نحوه تهیه مواد و ضدعفونی سطوح برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا به پرسنل این مراکز ارائه شده است.

کد خبر: ۱۲۷٬۴۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha