۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹
خرید و فروش بیش از ۲۵۰ ارز دیجیتال از صرافی بیت ۲۴

خرید و فروش بیش از ۲۵۰ ارز دیجیتال از صرافی بیت ۲۴

از صرافی بیت ۲۴ قادر به خرید و فروش تعداد زیادی ارز دیجیتال هستید. تسویه فوری، قیمت مناسب و کیف پول داخلی تنها بخشی از ویژگی‌های این صرافی محسوب می‌شوند.

بازار؛ گروه اقتصاد دیجیتال: از صرافی بیت ۲۴ قادر به خرید و فروش تعداد زیادی ارز دیجیتال هستید. تسویه فوری، قیمت مناسب و کیف پول داخلی تنها بخشی از ویژگی‌های این صرافی محسوب می‌شوند.

حین انتخاب یک صرافی مناسب برای خرید و فروش ارز دیجیتال چند معیار بسیار مهم را باید مد نظر داشت؛ اعتبار وب سایت، تعداد رمز ارزهای پشتیبانی شده، زمان تسویه، سهولت در استفاده و آموزش ضمن فراهم کردن بستری برای خرید و فروش مهمترین فاکتورها حین انتخاب هستند. بیت ۲۴ تمام آن‌ها را برآورده و بستری مناسب برای خرید ارزهای دیجیتال فراهم می‌کند.

بیت ۲۴ مجموعه‌ای متشکل از متخصصان ارز دیجیتال است و می‌خواهد بهترین تجربه خرید و فروش تعداد زیادی ارز دیجیتال را برای کاربران رقم بزند. در ادامه می‌خواهیم این صرافی را از نظر فاکتورهای بیان شده در بالا بررسی کنیم. چرا باید برای خرید و فروش ارز دیجیتال آن را به دیگر وب سایت‌ها ترجیح داد؟ این مجموعه چه ویژگی‌های متمایزکننده دارد؟

پشتیبانی از خرید و فروش تعداد زیادی ارز دیجیتال

روز به روز تعداد رمز ارزهای بیشتری معرفی می‌شوند، ارزهای دیجیتالی که متعلق به پروژه‌های آینده‌دار هستند و ممکن است در یک بازه زمانی کوتاه رشد قیمت زیادی را تجربه کنند. استفاده از یک وب سایت برای خرید و فروش تمام آن‌ها در مقایسه با سر و کله زدن با چند مورد قطعا راحت‌تر است. خوشبختانه این صرافی از تعداد زیادی کوین و توکن پشتیبانی می‌کند. فهرست ارزهای دیجیتال قابل خرید و فروش در بیت ۲۴ به طور مستمر در حال افزایش است.

این مجموعه نه تنها بر اساس وضعیت بازار و پروژه‌های داغ دنیا، بلکه طبق تقاضای کاربران خود نیز اقدام به اضافه کردن یک کوین یا توکن می‌کند. این اقدام در راستای احترام گذاشتن به خواسته‌های کاربران است. به تازگی همه‌ی بهترین ارزهای متاورس اضافه شده‌اند تا خرید و فروش آن‌ها برای کاربران بیت ۲۴ میسر شود.

به لطف قابلیت خرید و فروش بیش از دویست و پنجاه رمز ارز نیاز به استفاده از صرافی‌های Crypto خارجی از بین می‌رود، صرافی‌هایی که اغلب با کاربران ایرانی مشکل دارند و در صورت پی بردن به هویت ایرانی کاربران حساب آن‌ها را مسدود می‌کنند. با استفاده از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال داخلی این نگرانی‌ها برطرف خواهند شد. از طرفی دیگر این پلتفرم‌های خارجی حتی در صورت عدم تحریم ایران امکان خرید با پول رایج کشورمان را ندارند، اما در بیت ۲۴ می‌توانید با پرداخت تومان ارزهای دیجیتال دلخواه خود را خریداری کنید.

اعتبار وب سایت

لازمه ارسال پول به یک صرافی و خرید از آن داشتن اعتماد است. پشتوانه این اعتماد صدها هزار کاربری است که در حال حاضر از بیت ۲۴ برای خرید و فروش انواع ارز دیجیتال استفاده می‌کنند. با مراجعه به صفحه اصلی وب سایت نظرات کاربران را مشاهده خواهید کرد. این نیز معیار خوبی برای تصمیم‌گیری است.

همچنین می‌توانید نام وب سایت را جستجو و رد و نشانش را در سایر وب سایت‌های معتبر دنبال کنید. با تکیه بر صحبت‌ها و تحیل‌های آن‌ها از این صرافی می‌توانید با خیال راحت در آن اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال کنید.

تسویه فوری خرید ارز دیجیتال در بیت ۲۴

پرنوسان بودن ذات و خاصیت جدانشدنی رمز ارزها است. ممکن است قیمت یک دارایی حتی بیت کوین که از بازاری با ارزش کل بالای ۱ تریلیون دلار بهره می‌برد، طی چند دقیقه چند ده درصد سقوط یا حتی رشد کند. بعید نیست طی چند دقیقه‌ای که چشم از نمودارها برداشته‌اید، قیمت‌ها ناگهان نوسان کنند! این خاصیت دنیای ارزهای دیجیتال است و با درک آن به وسیله خرید و فروش به موقع سود خوبی به دست خواهید آورد.

همانطور که گفتیم اقدام به موقع سبب می‌شود ابتدا از ضرر جلوگیری و در ادامه سود خوبی کسب شود. حال ممکن است شما در زمانی مناسب یک ارز دیجیتال خرید کنید، اما صرافی درخواست شما را دیر پردازش کند، درست وقتی که قیمت با چیزی که مد نظر شما بوده متفاوت است. در چنین شرایطی نه تنها فرصت‌های خرید مناسب را از دست خواهید داد، بلکه احتمال متضرر شدن هم افزایش پیدا می‌کند.

اما بعد از ثبت سفارش خرید یک یا چند ارز دیجیتال در بیت ۲۴ درخواست شما بلافاصله پردازش می‌شود. یک ویژگی بسیار مهم دیگر در این صرافی که به معاملات رمز ارزی شما سرعت زیادی می‌دهد مجهز شدن به کیف پول رمز ارزی و ریالی است. استفاده از کیف پول داخلی این وب سایت دو مزیت دارد. نخست این که با نگهداری دارایی در آن‌ کارمزد انتقال (کارمزد مربوط به شبکه ارز دیجیتال خریداری شده، وگرنه بیت ۲۴ کارمزدی برای ارسال ندارد) حذف می‌شود. نکته دوم سرعت گرفتن کار است، به طوری که می‌توانید خیلی سریع و در مواقع حساس بازار اقدام به ثبت یک سفارش خرید یا فروش کنید. علاوه بر ارزهای دیجیتال، یک کیف پول ریالی نیز در نظر گرفته شده تا بتوانید بعد از فروش، موجودی خود را در این کیف پول نگه دارید و از آن برای فرصت‌های خرید بعدی استفاده کنید.

سهولت در استفاده

استفاده از بیت ۲۴ برای خرید و فروش تمام ارزهای دیجیتال با وجود داشتن امکانات مورد نیاز هر دو دسته کاربران حرفه‌ای و آماتور بسیار راحت است. علاوه بر آن، برخلافی برخی صرافی‌ها اجباری برای استفاده از وب سایت وجود ندارد و کاربران دستگاه‌های دارای سیستم عامل اندروید می‌توانند از اپلیکیشن اختصاصی صرافی استفاده کنند. کار با آن در گوشی‌های هوشمند به مراتب راحت‌تر است.

به سادگی مشخص کردن رمز ارز مورد نظر و سپس مقدار خرید قادر به دریافت ارز دیجیتال دلخواه خواهید بود. در اینجا به منظور خرید و فروش ارز دیجیتال درگیر مراحل اضافی نشده و خیلی سریع عملیات را انجام خواهید داد.

کد خبر: ۱۲۷٬۱۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha