۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸
بهترین عکس های جاسوسی صنعت خودرو ۲۰۲۱
خودروسازان مغلوب دوربین رسانه ها شدند

بهترین عکس های جاسوسی صنعت خودرو ۲۰۲۱

ب ام و سری ۸ کانورتیبل، مرسدس بنز GLC، رولزرویس اسپکتر و فولکس واگن ID مهم ترین خودروهای بودند که در سال ۲۰۲۱ به شکل جاسوسی شکار دوربین خبرنگاران شدند.

بازار؛ گروه خودرو: با پایان یافتن سال ۲۰۲۱ مهم ترین رویدادهای صنعت خودرو به انتخاب رسانه ها و برخی از خودروسازان معرفی شد، همه ساله براساس انتشار گزارش یا تصاویر جاسوسی از محصولات با آغاز سال میلادی جدید بهترین آن ها معرفی خواهد شد. تقریبا هر هفته شاهد هستیم که خبرنگاران تصاویر جاسوسی خودروها و محصولات آینده را منتشر می کنند. محصولاتی که پیش از ورود به بازار مورد بررسی اجمالی رسانه ها و نقد مشتریان قرار می گیرند و خودروسازان بزرگ نیز براساس آن اقدام به اصلاح محصول می کنند.

بهترین عکس های جاسوسی صنعت خودرو ۲۰۲۱

رتبه نخست بهترین تصاویر جاسوسی به ب ام و سری ۸ می رسد، این خودرو کانورتیبل که با استتار فراوان توسط باواریایی ها برای تست به خیابان ها آمده بود، شکار دوربین ها شد. این نسخه از سری ۸ احتمالا اواسط سال میلادی جاری راهی بازار خواهد شد.

بهترین عکس های جاسوسی صنعت خودرو ۲۰۲۱

مقام دوم به تصویر جاسوسی مرسدس بنز GLC می رسد، این نسخه با طراحی ویژه و کابین زیبا بهترین محصول کراس اوور در صورت عرضه به بازار خواهد شد. در کابین این خودرو یک نمایشگر و سیستم ناوبری نصب شده که می تواند در زمان حرکت آسایش کامل را برای راننده ایجاد کند، زیرا تمام کنترل الکترونیکی خودرو توسط نمایشگر نصب شده انجام می شود. این نمایشگر قابلیت چرخش عمودی یا افقی برای راننده را دارد.

بهترین عکس های جاسوسی صنعت خودرو ۲۰۲۱

مقام سوم به رولزرویس اسپکتر می رسد، این خودروساز بریتانیایی سعی کرده مانند سابق محصولات لوکسی طراحی و تولید کند که بازار را متحول کند. این خودرو تمام الکتریکی برای پایان سال ۲۰۲۳ به بازار خواهد آمد. لوکس ساز بریتانیایی در سال میلادی جاری اقدام به تست و بررسی خیابانی این محصول خواهد کرد، کمتر از ۲۰ روز پیش اسپکتر شکار دوربین خبرنگاران در زمان تست شد. این محصول نخستین خودرو الکتریکی رولزرویس محسوب می شود که پلت فرم جدید دارد.

آخرین رتبه به فولکس واگن ID Buzz می رسد، این محصول یک ون تمام الکتریکی هست که دارای دو محور محرک یا چهار پیشرانه الکتریکی است. فولکس سعی کرده طرح کلاسیک را روی این خودرو سوار کند.

این محصول احتمالا تا پایان ۲۰۲۲ راهی بازار شود، اما به دلیل تغییرات احتمالی در طراحی و قوای فنی ممکن هست فولکس ID Buzz را ۲۰۲۳ راهی بازار کند. گفتنی است که این خودرو پلت فرم نسخه های دیگر ID را دارد.

کد خبر: ۱۲۷٬۱۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha