۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
آموزش ابتدایی تا کنکور با حرف آخر مهر

آموزش ابتدایی تا کنکور با حرف آخر مهر

اهمیت دوران ابتدایی هر چند تمامی مقاطع و پایه‌های موجود برای دانش آموزان با توجه به سن آن ها، بسیار حائز اهمیت می باشد.

به گزارش بازار، اهمیت دوران ابتدایی هر چند تمامی مقاطع و پایه‌های موجود برای دانش آموزان با توجه به سن آن ها، بسیار حائز اهمیت می باشد؛ اما می توان گفت که مقطع ابتدایی به نسبت سایر مقاطع از اهمیت ویژه تری برخوردار می باشد. این اهمیت به جهت آن می باشد که پایه و اساس یادگیری دروس در دانش آموزان در این مقطع شکل می گیرد و همچنین این مقطع تاثیر بسیار زیادی بر علاقه دانش آموز به دروس دارد.

با توجه به اهمیت بسیار بالای این مقطع و دروس آن باید آموزش های صحیح و اصولی به دانش آموزان داده شود که علاوه بر آموزش کامل دروس، دانش آموز دچار خستگی و دل زدگی از درس نشود.

معرفی پکیج های ابتدایی حرف آخر توسط استاد عبدالرضا منتظری

حرف آخر؛ اولین مجموعه آموزشی نمایشی کشور برای مقطع اول تا ششم - با حضور برترین چهره های نمایشی کودک، حمید گلی و علی فروتن. مجموعه آموزشی لاماس، ویدیو های با کیفیت آموزشی را به طور کامل و با استفاده از جدیدترین متد های روز و همچنین با در نظر گرفتن روانشناسی شخصیتی و آموزشی دانش آموزان، آموزش های عالی و کاربردی را برای دانش آموزان به صورت ویدیوهای آموزشی آماده کرده و در قالب دی وی دی به دانش آموزان ارائه می کند. این آموزش ها توسط مجرب ترین اساتید دوره ابتدایی برای دانش آموزان تهیه شده است.

معرفی پکیج های ابتدایی حرف آخر توسط استاد عبدالرضا منتظری

لاماس: آموزش متفاوت دروس ابتدایی با هیجان و کارتون - مجموعه آموزشی لاماس با استفاده از انیمیشن ها، تصاویر و همچنین بازی و سرگرمی دروس را به دانش آموزان آموزش می دهند. یکی از قسمت های جالب آموزش دروس در لاماس این می باشد که در این آموزش ها از عمو های فیتیله ای به عنوان شخصیت های محبوب دانش آموزان، برای آموزش و ایجاد انگیزه یادگیری برای دانش آموزان آماده شده و در اختیار آن ها قرار می گیرد.

این آموزش ها به طور کامل و جامع در سه درس ریاضی، فارسی و علوم که از دروس اصلی و پایه دوران ابتدایی هستند؛ تهیه شده است و تمامی پایه ها یعنی اول تا ششم ابتدایی را شامل می شود.

دروس پایه های ابتدایی که در لاماس آموزش داده می شود

لیست محصولات ابتدایی حرف آخر که از سال اول دبستان تا ششم دبستان را پوشش می دهد، به شکل زیر دسته بندی شده و در هر سال دورس ریاضی، علوم و فارسی بصورت کامل و خط به خط تدریس شده است.

  • اول ابتدایی لاماس
  • دوم ابتدایی لاماس
  • سوم ابتدایی لاماس
  • چهارم ابتدایی لاماس
  • پنجم ابتدایی لاماس
  • ششم ابتدایی لاماس

درس فارسی: دانش آموزان ابتدایی سال های اول دبستان را با یادگیری حروف الفبا آغاز کرده و در ادامه با کلمات، جملات و متن های ساده آشنا می شوند. در پایه های بعد متن ها، شعر ها و معانی و دستورات زبان فارسی را به صورت پایه ای آموزش می بینند. این آموزش ها، پایه و اساس درس ادبیات و زبان فارسی که در مقاطع بالاتر آموزش داده می شود، هستند که به طور کامل و دقیق در موسسه لاماس به دانش آموزان آموزش داده شده است.

درس ریاضی: دانش آموزان ابتدایی با آشنایی با اعداد و ارقام آموزش و یادگیری درس ریاضی را شروع می کنند و در کنار آن با اعمال اصلی یعنی جمع و تفریق، ضرب و تقسیم آشنا شده و خود را برای یادگیری مفاهیم و مطالب تخصصی تر درس ریاضی آماده می کنند.

درس علوم: دانش آموزان ابتدایی پایه و اساس آزمایش کردن، تحقیق کردن و روش های علمی را آموزش می بینند تا بتوانند پایه و اساس علوم تجربی را فرا بگیرند و در ادامه برای یادگیری مطالب مفهومی و تخصصی آماده باشند. این آموزش ها با روش های جدید در موسسه لاماس برای دانش آموزان ابتدایی تهیه شده است.

اساتید لاماس با ماس حرف آخر

اساتید سرزمین لاماس با ماس حرف آخر چه اشخاصی هستند؟

خوشبختانه در موسسه حرف آخر پایه های اول تا ششم یک تیم بسیار بزرگ کمک کرده اند تا محصولات لاماس ابتدایی به بهترین نحو ممکن تدریس شود.

ریاضیات لاماس با ماس

استاد ریاضی ابتدایی اول تا ششم را استاد نصیری و استاد پوریا مظفریان تدریس شده است البته در کنار این اساتید در اتاق فکر موسسه حرف آخر اساتید نظیر عبدالرضا منتظری که خدای ریاضیات ایران می باشد کمک بزرگی کرده است که تدریس بدون نقض اجرا شود.

از نکات بسیار مهم این است که تمام نکات داخل کتاب درسی و تمرینات و سوالات به صورت دقیق توسط استاد مظفریان و نصیری تدریس شده است و دانش اموزی که طبق این پکیج پی برود ریاضی را به راحتی یاد می گیرد و دیگر نیازی نیست که کلاس خصوصی بگیرد و یا اینکه پدر و مادرشون بهشون آموزش دهد.

علوم لاماس با ماس

علوم اول ابتدایی تا ششم حرف آخر استاد پیمان کامیار و استاد شعبانی که از اساتید مطرح و بزرگ در ایران می باشند را تدریس کرده اند.

استاد پیمان کامیار تمام آزمایشات و تمرینات کتاب درسی را به صورت دقیق برای دانش آموزها حل کرده است و هیچ نکته ای از کتاب از چشم استاد کامیار دور نمانده است.

تدریس درس علوم برای اجرای آزمایشات به صورت واقعی نیازمند وسایل آزمایشی های زیادی می باشد که خوشبختانه این اساتید عزیز تمام سعی خود را کرده است که تمام وسایل ها را خودش بسازد تا برای دانش آموزها واقعی به نظر برسد و در یاد گیری آسان و راحت دانش آموز کمک کرده باشد.

فارسی لاماس با ماس

درس فارسی اول تا ششم موسسه لاماس حرف آخر را یکی از بهترین اساتید محبوب ایران به اسم محسن منتظری تدریس کرده است سخت ترین درس ها برای پایه های ابتدایی همین فارسی است که خوسبختانه این استاد با استفاده از ترفندهایی که در تدریس اجرا کرده است برای دانش آموز راحت کرده و دانش آموز ها با سرگرمی و بازی درس را یاد می گیرند.

فارسی ابتدایی از دروس پایه و مهم می باشد که دانش آموز اگر این درس را به خوبی یاد نگیرد در مقاطع بالاتر به مشکل برمیخورد.

آموزش دروس به دانش آموزان ابتدایی

دانش آموزان ابتدایی از آنجایی که با جو و محیط آموزش و یادگیری چندان آشنا نیستند، احتمال خستگی آن ها هنگام درس خواندن و یادگرفتن دروس بسیار بیشتر می باشد. بنابراین برای آموزش به آن ها، باید از روش هایی استفاده شود که این خستگی و بی حوصلگی را به حداقل مقدار ممکن برساند.

در ویدیوهای آموزشی لاماس، دروس توسط اساتید بنام و مطرح به صورت سطر به سطر با استفاده از روش‌های نوین و جدید با ساده ترین بیان برای درک بهتر به دانش آموزان آموزش داده می‌شود.

همچنین برای جلوگیری از یکنواخت شدن روند آموزش از روش های متنوع آموزش برای دانش آموزان استفاده می‌شود که در این روش‌ها و از انیمیشن‌ها، تصاویر، بازی ها و سرگرمی ها متناسب با سن دانش آموزان استفاده می‌شود و در پایان با حل کردن سوالات امتحانی آموزش دروس تثبیت و تکمیل خواهد شد.

صفر تا رتبه با حرف آخر

برای دسترسی به تمام منابع کامل حرف آخر از ابتدایی تا کنکور وارد این لینک شوید و جزئیات را مشاهده کنید.

پکیج صفر تا رتبه با حرف آخر

در ضمن ۲۰ تمام منابع حرف آخر از ابتدایی گرفته تا متوسطه اول (راهنمایی) و همچنین متوسطه دوم (کنکور) بصورت کاملا رایگان و آپدیت همین ماه در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

منبع:

  • حرف آخر مهر
  • https://harfeakharmehr.com

کد خبر: ۱۲۷٬۰۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha