۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹
دولت در جنگ اقتصادی، حامی و پشتیبان تولیدکنندگان است
معاون روابط کار وزارت تعاون:

دولت در جنگ اقتصادی، حامی و پشتیبان تولیدکنندگان است

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گردش مالی را از جمله دغدغه‌های تولیدکنندگان عنوان کرد و گفت: دولت در جنگ اقتصادی، حامی و پشتیبان تولیدکنندگان است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «علی‌ حسین رعیتی‌فرد»، در حاشیه بازدید از شرکت مجد الکتریک شهرستان فریدونکنار افزود: با اعطای تسهیلات این دغدغه را رفع خواهیم کرد.

وی در این بازدید با بیان اینکه در حوزه بومی سازی قطعات وارداتی تلاش‌های قابل توجهی انجام شده است، تصریح کرد: از ایده و خلاقیت جوانان در صنعت باید حمایت کرد و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز تلاش دارد، موانع تولید را به حداقل برساند و با حمایت از مشاغل، مشکلات را رفع کند.

رعیتی فرد تاکید کرد: باید از ورود محصولاتی که  جوانان در حال بومی و داخلی سازی آن هستند، جلوگیری شود.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر لزوم جلوگیری از ورود محصولات خارجی لوازم خانگی تاکید کرد و گفت: محصولات داخلی تولیدی می‌تواند نیاز کشور را تأمین کند و به بازار بزرگ غرب آسیا برای صادرات راه یابد.

وی با اشاره به دغدغه ها و مشکلات کارگران گفت: با تاکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مشکلات جامعه کارگری و کارفرمایی را رصد کرده و معتقدیم توسعه سه جانبه گرایی، افزایش تعامل و همفکری با شرکای اجتماعی موجب ارتقاء کار و همکاری های بیشتر می شود.

کد خبر: ۱۲۶٬۹۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha