۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰
دولت توجه خاصی به قم دارد| تأکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام
رئیسی در بدو ورود به قم:

دولت توجه خاصی به قم دارد| تأکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام

قم- رئیس جمهور پس از ورود به قم این استان را مورد توجه خاص دولت دانست و گفت: پروژه‌های نیمه تمام قم مانند فرودگاه باید به سامان و نتیجه قطعی برسد.

به گزارش خبرنگار بازار، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی صبح پنج‌شنبه وارد استان قم شد و در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) مورد استقبال آیت الله سعیدی، امام جمعه و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت الاسلام رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران، شاهچراغی استاندار قم و دیگر مسئولان استانی قرار گرفت.

وی سپس با حضور در جوار مرقد آیت الله بروجردی، با بیان اینکه پروژه‌های نیمه تمام قم مانند فرودگاه باید به سامان و نتیجه قطعی برسد، اظهار کرد: مسئله مسکن با توجه به ظرفیت‌های موجود در این استان باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه با توجه به ظرفیت‌های موجود، مسئله مسکن در قم باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: با توجه به مرکزیت استان قم و راه ارتباطی با ۱۷ استان کشور و وجود معادن، صنایع و نیروی انسانی کارآمد باید مورد توجه خاص دولت قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود روز ۹ دی‌ماه را گرامی داشت و با بیان اینکه امروز روز بصیرت و میثاق با ولایت است، افزود: قم نماد بصیرت است و حوزه علمیه این شهر و طلاب آن در قبل از انقلاب و سالهای پس از آن همواره در مبارزه با ستم و ظلم و حمایت از انقلاب پیشتاز بوده‌اند.

رئیسی با بیان اینکه شهر قم به عنوان خاستگاه انقلاب و مرکز نشر معارف نزد همگان شاخص است، گفت: قبل از اینکه به این استان سفر کنم تیمی از دولت به قم آمدند و مشکلات را بررسی و از دیدگاه مراجع، علما و مسئولین استانی بهره بردند.

رئیسی هم‌چنین با حضور بر مزار آیت الله بروجردی به قرائت فاتحه پرداخت.

بازدید از پروژه‌های استان، دیدار با علما، نخبگان، جانبازان، خانواده شهدا، ایثارگران و قشرهای مختلف مردم، شرکت در جلسه شورای اداری و نشست خبری از مهم ترین برنامه‌های سفر رئیس جمهور به استان قم خواهد بود.

رئیسی را در این سفر، رئیس دفتر رئیس جمهور، معاون اجرایی و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همراهی می‌کنند.

کد خبر: ۱۲۶٬۷۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha