۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
پنجره واحد سرمایه گذاری در مازندران ایجاد شود
در گفتگو با خبرنگار بازار؛

پنجره واحد سرمایه گذاری در مازندران ایجاد شود

ساری- محمدی، مدیر فروش یک واحد تولیدی صنایع بسته بندی در مازندران خواستار ایجاد پنجره واحد سرمایه گذاری برای صدور مجوزها در استان شد و گفت: اکنون مقررات با هر کارشناس تغییر می‌کند.

احمد محمدی در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار اینکه در زمینه صنایع بسته بندی آب معدنی و صنایع وابسته فعالیت داریم، از سنگ اندازی دستگاه های مختلف نظیر استاندارد، صنایع و معادن انتقاد کرد و گفت: هر دستگاه های از جمله بانک ها ساز خودشان را می زنند.

وی با عنوان اینکه موانع فراروی سبب شده تا از سرمایه گذاری در بخش تولید پشیمان شویم، گفت: برخی اوقات به این فکر می افتیم که پول صرف شده در تولید را در جای دیگر سرمایه گذاری کنیم زیرا دردسر و ریسک آن کمتر است.

وی با اظهار اینکه برای تجهیز واحد تولیدی با موانعی روبرو شدیم، بروکراسی های اداری و سنگ اندازی را از مشکلات ذکر کرد و گفت: تصور می کنیم همتی برای پشتیبانی از تولید وجود ندارد زیرا هر دستگاهی ساز و خود را می زند.

این فعال در حوزه تولید خواستار ایجاد پنجره واحد برای صدور مجوزهای سرمایه گذاری شد و گفت: باید تمام مجوزها زیرنظر سازمان خاصی متمرکز شود تا افراد واجد شرایط و با تکمیل مدارک به دستگاه های مختلف ارجاع داده نشود.

وی با بیان اینکه اکنون هر سازمانی ساز خود را می زند، گفت: در حال حاضر با تغییر یک کارشناس شاهد تغییر قوانین و مقررات برای دریافت مجوز هستیم درحالی که تولیدکننده با دغدغه های بزرگتری مواجه است زیرا سرمایه خود را در بازار خراب و شرایط نوسانی ارزی فعالیت می کند.

محمدی یادآور شد: برخی تولیدکنندگان حساب بانکی آن برای ضمانت افراد دیگر در بانک ها مسدود شده است این درحالی رئیس قوه قضاییه تاکید کردند هیچ حساب بنگاه تولیدی نباید مسدود شود.

کد خبر: ۱۲۶٬۳۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha