۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳
اصناف تابع تصمیمات ستاد مقابله با کرونا هستند
عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران:

اصناف تابع تصمیمات ستاد مقابله با کرونا هستند

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: اصناف نهایت همکاری را برای مبارزه با ویروس کرونا داشته اند و اصناف در راستای ادامه فعالیت واحدهای صنفی تابع تصمیمات ستاد مقابله با کرونا هستند.

به گزارش بازار به نقل از اتاق اصناف ایران، حسین طاهر محمدی اظهار داشت: کارگروه بررسی تطبیق پروتکل دستورالعمل های بهداشتی برای کلیه واحدهای صنفی تشکیل شده است و اصناف برای بازگشت سلامت به جامعه تابع تصمیمات ستاد مقابله با کرونا هستند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تا زمان اعلام رسمی ستاد مقابله با کرونا فقط واحدهای صنفی ضرور که نیازها و کالاهای اساسی را عرضه می کنند باز هستند.

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: از زحمات و همکاری های تمامی واحدهای صنفی و اتاق های اصناف سراسر کشور و همچنین واحدهای بازرسی و نظارت اصناف در کشور به پاس تلاش ها و عزم ملی که در بازگشت سلامت به جامعه داشتند و با تعطیلی واحدهای صنفی از سود خود گذشتند تشکر می کنم.

طاهرمحمدی با اشاره به بحث اشتغال واحدهای صنفی بیان کرد: در حال حاضر سلامت افراد صنفی و جامعه در اولویت قرار دارد و اصناف با ایثار و از خودگذشتگی و همدلی، همکاری خوبی را برای اجرای طرح مقابله با ویروس کرونا در جامعه داشتند.

وی افزود: اصناف با ادامه روند تعطیلی واحدهای صنفی و رعایت مقرارت باعث قطع زنجیره این ویروس خواهند شد و زمینه را برای شروع فعالیت های ایمن فراهم می کنند.

طاهرمحمدی گفت : اصناف ولایتمدار وفهیم کشور با اتحاد و همبستگی و بستن واحدهای صنفی برگ زرین دیگری را در کارنامه خود ثبت کردند و امیدواریم با قطع زنجیره ویروس کرونا گام موفقی برای بازگشت سلامت به جامعه برداریم.

کد خبر: ۱۲٬۶۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • رضا IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
      0 0
      نفس از جایی گرم بلند میشد