۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷
بازارهای جهانی برای صنایع دستی بومی مازندران شناسایی شود
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

بازارهای جهانی برای صنایع دستی بومی مازندران شناسایی شود

بابل- حسینی، فعال صنایع دستی در مازندران از مسئولان خواست تا بازارهای فروش خارجی و جهانی را برای عرضه و صادرات صنایع دستی بومی و ایرانی فراهم کنند.

محمد حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه حدود سه سال در زمینه تولید صنایع دستی و فروش آن فعالیت داریم، گفت: در زمینه تولید جعبه جواهر، جعبه های دمنوش، جا کلیدی و غیره در کارگاه فعالیت می کنم.

وی با اظهار اینکه فعالیت در حوزه صنایع دستی را با سه نفر شروع کردیم و اکنون پنج نفر مستقیم و سه نفر غیر مستقیم فعالیت دارند، گفت: برای تولید از ابزارهای برش نظیر اره میزی ،سمباده، لیزر، کمپرسور باد و غیره استفاده می کنیم.

وی ادامه داد: برای راه اندازی کارگاه از سوی خانواده حمایت شدیم ولی از سوی ارگان های دولتی حمایتی نشدیم و در صورت حمایت می توانیم به کارگاه رونق بیشتری ببخشیم.

این فعال در حوزه صنایع دستی ادامه داد: ارائه تسهیلات کم بهره و معرفی تولیدات برای عرضه در بازارهای خارجی از جمله درخواست است زیرا با کمترین تسهیلات می توانیم بیشترین اشتغال را در روستاها داشته باشیم.

حسینی با بیان اینکه محصولات را برای عرضه به مناطق مختلف ارسال می کنیم، از مسئولان و ادارات خواست تا از محصولات داخلی و ایرانی حمایت کنند.

کد خبر: ۱۲۶٬۲۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha