۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
ارائه ایساکو کارت ۳۰ میلیون تومانی به تاکسیرانان
مدیرعامل سازمان مدیریت بر تاکسیرانی خبر داد

ارائه ایساکو کارت ۳۰ میلیون تومانی به تاکسیرانان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران گفت: بر اساس انعقاد توافقنامه بین این سازمان و شرکت ایساکو، رانندگان تا سقف ۳۰ میلیون تومان می‌توانند از خدمات ایساکو کارت بهره‌مند شوند.

به گزارش بازار، مهدی اسماعیل‌بیگی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه‌ای بین شرکت تاکسیرانی و ایساکوکارت تهران اظهار داشت:‌ حدود ۸۰ هزار تاکسی در پایتخت فعال است که سهم ۲۲ درصدی در حمل و نقل دارد و می‌توان گفت که معادل مسافران مترو، مسافر تاکسی در پایتخت داریم.

وی با اشاره به اینکه تاکسیرانی تهران بزرگ‌ترین ناوگان سبک شهری در شمال خاورمیانه و غرب آسیا است، گفت:‌بزرگ‌ترین مصرف‌کننده خودروهای حمل و نقل درون‌شهری سبک در کشور سازمان تاکسیرانی محسوب می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران ادامه داد:‌شرکت ایساکو به عنوان تأمین‌کننده قطعات نگاه ویژه‌ای نسبت به تاکسی‌های تهران داشته و همین مسأله سبب شد که به سمت و سوی انعقاد این تفاهم‌نامه برویم.

اسماعیل‌بیگی اعلام کرد: با اجرای مفاد این توافقنامه در آینده‌ای نه چندان دور تاکسی‌ها با استهلاک کمتری از قطعات مواجه می‌شوند، چون قطعات باکیفیت‌تری خواهند داشت.

وی اعلام کرد: توافقنامه امروز شامل حدود ۹۰ درصد ناوگان تاکسیرانی می‌شود و در مراحل بعد به طور ۱۰۰ درصد پوشش داده خواهد شد.

بر اساس انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با شرکت ایساکو مقرر شد به رانندگان تاکسی، ایساکو کارت تا سقف ۳۰ میلیون تومان ارائه شود.

کد خبر: ۱۲۵٬۷۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha