۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
تردد در تمامی محورهای مواصلاتی اصلی آذربایجان‌ شرقی جریان دارد
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

تردد در تمامی محورهای مواصلاتی اصلی آذربایجان‌ شرقی جریان دارد

تبریز- علیزاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌ شرقی گفت: تردد در تمامی محورهای مواصلاتی اصلی آذربایجان‌ شرقی جریان دارد و این مسیرها با وجود بارش برف باز است.

اروجعلی علیزاده در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به بارش سنگین برف در آذربایجان‌ شرقی گفت: راه های اصلی و فرعی استان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

وی با تاکید بر اینکه محورها به خاطر بارش برف لغزنده است، ادامه داد: آزادراه تبریز - زنجان باز است ولی داشتن زنجیرچرخ برای تردد در مسیرهای کوهستانی و گردنه ها ضروری بوده و باید رانندگان نکات ایمنی سفر در زمستان را رعایت کنند.

علیزاده با اشاره به اینکه راهداران استان در آماده‌باش کامل هستند، افزود: رانندگان به منظور کاهش خطرهای احتمالی در جاده‌ها از تردد غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت سفر علاوه بر داشتن تجهیزات زمستانی قبل از سفر از طریق سامانه ۱۴۱ و شماره تلفن‌های ۰۴۱۵۲۶۲۲۲۸۸ و ۰۴۱۵۲۶۲۲۱۲۹ و ۰۴۱۵۲۶۲۶۰۵۵ از وضعیت راه‌ها اطلاع حاصل کنند.

گفتنی است بارش برف از دیشب در تمامی شهرستان های استان آغاز شده است و در این میان در جاده های تبریز ـ اهر، مرند، شبستر و بستان آباد میزان بارش زیاد است و ارتفاع برف در آن ها به بیش از ۲۰ سانتیمتر می رسد.

کد خبر: ۱۲۵٬۵۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha