۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹
تولید ۱۹.۵ میلیارد متر مکعب گاز در فازهای ۲ و ۳ پارس جنوبی
مدیر پالایشگاه دوم پارس جنوبی خبر داد:

تولید ۱۹.۵ میلیارد متر مکعب گاز در فازهای ۲ و ۳ پارس جنوبی

بوشهر- باغبان مدیر پالایشگاه دوم پارس جنوبی از تولید ۱۹.۵ میلیارد متر مکعب گاز در پالایشگاه دوم پارس جنوبی در یکسال اخیر خبر داد.

حسین باغبان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: فازهای ۲ و ۳ پارس جنوبی از فازهای مهم و تاثیرگذار در مجتمع گازی پارس جنوبی به شمار می‌رود و در تامین سبد انرژی کشور بسیار جایگاه مهمی دارد.

وی افزود: حجم و کیفیت تولیدات پالایشگاه دوم پارس جنوبی رشد محسوسی داشته و امسال که به نام سال " تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها" نامگذاری شده باید بیش از گذشته فعالیت کنیم.

مدیر پالایشگاه دوم پارس جنوبی خاطر نشان کرد: حمایت از تولید کنندگان داخلی از اولویت های این پالایشگاه محسوب می‌شود و امسال بیش از ۸۰ درصد خرید های کالا و خدمات این پالایشگاه اختصاص به تولیدات داخلی دارد.

باغبان تصریح کرد: بیشتر خریدهای فاز ۲ و ۳ در حوزه‌های برق و مواد شیمیایی و ابزار دقیق و قطعات بزرگ‌ مکانیکی و الکترونیکی است و تلاش کرده‌ایم بخش عظیمی از خریدها از شرکت‌های داخلی و سازندگان بومی انجام شود.

مدیر پالایشگاه دوم پارس جنوبی از تولید ۱۹.۵ میلیارد متر مکعب گاز در پالایشگاه دوم پارس جنوبی خبر داد و گفت: در یکسال اخیر بالغ بر ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون متر مکعب گاز در پالایشگاه فازهای ۲ و ۳ پارس جنوبی تولید و به مناطق مختلف ارسال شده است.

وی بیان کرد: بیش از ۲۲ میلیون بشکه میعانات گازی نیز طی یکسال اخیر در پالایشگاه دوم پارس جنوبی تولید شده است.

کد خبر: ۱۲۵٬۲۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha