۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
اعطای بسته حمایتی به هنرمندان در ۳ مرحله
مدیر عامل صندوق اعتباری هنر خبر داد

اعطای بسته حمایتی به هنرمندان در ۳ مرحله

مدیر عامل صندوق اعتباری هنر با بیان اینکه در آستانه شب یلدا بسته حمایتی ویژه‌ای به هنرمندان اعطا خواهد شد گفت: شب عید نوروز و ابتدای اردیبهشت هم مراحل بعدی بسته حمایتی واریز می‌شود.

به گزارش بازار، سید مجید پور احمدی مدیر عامل صندوق اعتباری هنر در نشست اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر که با حضور جمعی از اهالی رسانه در ساختمان این صندوق برگزار شد افزود: بسته حمایتی دو بخش اصلی بلاعوض و تسهیلات دارد. ما ۶ عنوان بلاعوض داریم. کمک بلاعوض عمومی برای همه هنرمندان است و در سه مرحله اتفاق خواهد افتاد. در اولین فرصت به مناسبت یلدا تا فردا یک میلیون تومان به حساب هنرمندان ریخته می‌شود. مرحله دوم یک میلیون و ۵۰۰ هزار شب عید و مرحله سوم یک میلیون و صد هزار تومان ابتدای اردیبهشت ۱۴۰۱ به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی واریز خواهد شد.

وی گفت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم موضوع حمایت از اقشار مختلف در دستور کار قرار گرفت. در عین حال تلاش دولت توزیع عادلانه خدمات بود که به گونه‌ای همه مجموعه‌ها بتوانند عادلانه از خدمات استفاده کنند.

وی ادامه داد: طرح حمایت از هنرمندان و بسته حمایتی هنرمندان مطرح شد و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی این موضوع را پیگیری و دستور ویژه‌ای اخذ کرد.

احمدی افزود: بسته‌های حمایتی هنرمندان تنظیم و تدارک دیده شده است. این بسته شامل چند بخش است. واریزی‌های بلاعوض و تسهیلات بانکی بخشی از بسته حمایتی هستند.

مدیر عامل صندوق اعتباری هنر ادامه داد: یکی از محصولات صندوق اعتباری هنر، هنر کارت است که خدمات مختلفی روی آن ایجاد می‌شود. بحث واریزی‌های بلاعوض و خدمات ویژه‌ای است. هنر کارت یک زیرساختی است که خدمات مختلفی را به هنرمندان ارائه می‌دهد.

وی گفت: خدمات جدید هنرکارت هم از روزهای آینده تشریح می‌شود و امکاناتی از جمله سفرهای زیارتی و سیاحتی هم در نظر گرفته شده است.

پوراحمدی ادامه داد: ۸۶ هزار و ۳۶۵ نفر عضو صندوق اعتباری هنر هستند و بیش از ۴۲هزار نفر از خدمات بیمه تامین اجتماعی و بیش از ۳۵هزار نفر از بیمه تکمیلی استفاده می‌کنند.

وی گفت: ۲هزار و ۶۳۹ نفر مستمری بگیر صندوق هستند، ۵۰۰ نفر هم نشان درجه یک دارند و از طرح تکریم صندوق استفاده می‌کنند.

مدیر عامل صندوق اعتباری هنر افزود: از یکم آبان عضو گیری‌ها و پالایش را آغاز کرده ایم. هدف صندوق، حمایت از نویسندگان، روزنامه نگاران اهالی رسانه و در آینده با تصویب هیئت دولت فعالان قرآنی است.

پور احمدی ادامه داد: بسته حمایتی دو بخش اصلی بلاعوض و تسهیلات دارد. ما ۶ عنوان بلاعوض داریم. کمک بلاعوض عمومی برای همه هنرمندان است و در سه مرحله اتفاق خواهد افتاد. در اولین فرصت به مناسبت یلدا تا فردا یک میلیون تومان به حساب هنرمندان ریخته می‌شود. مرحله دوم یک میلیون و ۵۰۰هزار شب عید و مرحله سوم یک میلیون و صد هزار تومان ابتدای اردیبهشت ۱۴۰۱ به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی واریز خواهد شد.

مدیر عامل صندوق اعتباری هنر گفت: ما در مجموعه صندوق یک بخش ارزشمندی عضو با عنوان هنرمندان دارای نشان درجه یک هنر داریم. ما برای پاسداشت این عزیزان، فردا بسته حمایتی به مبلغ۳میلیون تومان، شب عید ۵میلیون تومان و مرحله سوم ۴میلیون تومان واریز خواهیم کرد.

کد خبر: ۱۲۴٬۹۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha