۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۰
بودجه ۱۴۰۱؛ «هادی» پول‌های سرگردان به بازار سرمایه
نماینده مردم پلدختر در مجلس مطرح کرد

بودجه ۱۴۰۱؛ «هادی» پول‌های سرگردان به بازار سرمایه

نماینده مردم پلدختر در مجلس گفت: با توجه به اهمیت بازار سرمایه در کشور، بهتر است سرمایه، بودجه و نقدینگی‌های در دست مردم به سمت بازار و در مسیر تولید هدایت شود.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به طور قطع لایحه بودجه ۱۴۰۱ در کمیسیون های تخصصی، تلفیقی و هم در تعاملی که با دولت به وجود خواهد آمد دستخوش تغییرات می‌شود گفت: با توجه به مطالبه‌های مردم و در جهت منافع مردم، این لایحه با تغییراتی مواجه خواهد شد که امیدواریم به نفع اقتصاد و بازار سرمایه کشور باشد.

سید حمیدرضا کاظمی افزود: با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از رونق تولید به واسطه بازار سرمایه شکل می‌گیرد، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی درستی باید در این زمینه صورت گیرد تا شاهد رشد و توسعه تولید در کشور باشیم.

وی در ادامه عنوان کرد: با توجه به اینکه دولت در لایحه بودجه توجه ویژه به بحث بازار سرمایه داشته، تلاش مجلس شورای اسلامی در تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۱ معطوف به جذب سرمایه‌ها و اندوخته مردم به بورس است تا اعتماد مردم مجدد به این بازار جلب شود و پول‌های سرگردان به مسیر سرمایه‌گذاری در بخش تولید بازگردند.

نماینده پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به نظر می‌رسد در گذشته توجه زیادی به این موضوع نمی‌شد اما امروزه با توجه به اهمیت بازار سرمایه در کشور، بهتر است سرمایه، بودجه و نقدینگی‌های در دست مردم به سمت بازار و در مسیر تولید هدایت شود.

کاظمی خاطرنشان کرد: تلاش بر این است در بودجه ۱۴۰۰ مسیر را برای هدایت سرمایه‌ها به سمت بازار سرمایه و تولید هموار کرده و شاهد رشد و شکوفایی اقتصاد در کشور باشیم.

کد خبر: ۱۲۴٬۸۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      0 0
      ای کاش ای کاش برای یک مرتبه هم که شده صادق باشن وبا برنامه اصولی خدمت کنند به پیش رفت ایران اون هم از طریق بازار سرمایه . که بهترین مکان هست .برای آباد کردن.