۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۴
سامانه آنلاین اعلام نرخ کالا و خدمات در استان زنجان راه اندازی می‌شود
رئیس سازمان صمت زنجان:

سامانه آنلاین اعلام نرخ کالا و خدمات در استان زنجان راه اندازی می‌شود

زنجان- رئیس سازمان صمت زنجان گفت: سامانه آنلاین اعلام نرخ کالا و خدمات در استان به منظور رصد قیمت کالا و خدمات در استان زنجان راه اندازی می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان، ناصر فغفوری گفت: سامانه آنلاین اعلام نرخ کالا و خدمات در استان به منظور رصد قیمت کالا و خدمات در استان زنجان راه اندازی می‌شود.

وی اظهار کرد: راه اندازی سامانه آنلاین اعلام نرخ کالا و خدمات در استان، در راستای تاکید مقام عالی استان، راه اندازی می شود و آگاهی از قیمت کالاهای اساسی، اقلام پرمصرف و خدمات در استان و مقایسه آن در طول سال و هدفمند کردن بازرسی ها، از اهداف راه اندازی این سامانه است.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان با تاکید بر اینکه پیگیری های لازم جهت راه‌اندازی سامانه آنلاین انجام شده است و این سامانه در روزهای آتی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد، تصریح کرد: در مرحله اول ۵۳ قلم کالا در سطح بازار تحت رصد قرار گرفته و قیمت های آن بر روی سامانه درج و هرگونه افزایش قیمت به صورت روزانه به مبادی ذیربط گزارش خواهد شد.

فغفوری یادآور شد: داده های آماری این سامانه، از طریق بازرسان سازمان صمت، استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی، اخذ می شود.

وی با بیان اینکه دلایل هرگونه افزایش قیمت که از طریق این سامانه به مدیران ذیربط پیامک خواهد شد مورد بررسی، تجزیه و تحلیل قرار می گیرد، ابراز امیدواری کرد، با هدفمند کردن بازرسی ها، ضمن کاهش انجام تخلفات صنفی، از افزایش قیمت ناشی از سوء استفاده سودجویان و خارج از آنالیز قیمت ارائه شده از سوی بازرسان، جلوگیری شود. 

کد خبر: ۱۲۴٬۷۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha