۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
۳ آزادراه جدید در مازندران احداث می‌شود
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران:

۳ آزادراه جدید در مازندران احداث می‌شود

ساری- نظری، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران ایجاد ظرفیت‌های جدید حمل ونقل را ضروری دانست و گفت: سه آزادراه جدید در استان احداث می‌شود.

سید محمد نظری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ۱۱ درصد تردد کشور در راه های استان انجام می شود، توسعه ساخت آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها را در استان ضروری برشمرد و گفت: مازندران ۳.۵ برابر بیشتر از دیگر استان‌ها خدمات دهی می‌کند.

وی با بیان اینکه با توجه به حجم ترافیک باید ظرفیت‌های جدید ایجاد شود، ایجاد بزرگراه و آزادراه را راهکار اساسی ذکر کرد و گفت: آزادراه ساری- قائمهر به طول ۴۴ کیلومتر از سورک تا قائمشهر اجرا می شود و تاکنون بیش از ۷۰ درصد مسیر اجرای این پروژه بازگشایی شده است.

وی افزود: همچنین سرمایه گذاری به عنوان مجری طرح در این پروژه وارد شد و درتلاش هستیم با سرمایه گذاری دیگر عملیات اجرایی آزادراه قائمشهر - ساری را شروع کنیم.

نظری تصریح کرد: آزادراه قائمشهر - آمل در حال دریافت مجوز زیست محیطی است و جهاد کشاورزی نظراتی درباره این طرح داشته است و برای آزادراه چالوس- رامسر ۱۰ بانک عامل به عنوان سرمایه گذار وارد شدند و در حال احداث و راه اندازی شرکت احداث هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران یادآور شد: در حوزه نگهداری راه ها باید اعتبارات استان چندبرابر استان های دیگر شود و باید به سمت به سویی برویم که حق استان را بگیریم و ایمنی لازم را برای محورهای مواصلاتی داشته باشیم.

کد خبر: ۱۲۴٬۲۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 4
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • حسبن IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      0 1
      حالا همون تهران چالوس رو بعد بیست سال به سرانجام برسونید مابقیش پیش کش
    • Matin IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      0 0
      آزادراه سورک به قایمشهر که جزء اولین پروژه ای بود در ساری که حدود فکر کنم بیست بیستو پنج سال میشه که هنوز بهره برداری نشده اما کل شهر تو این مدت هزارتا پروژه تاید و احداث شد
    • آرائی IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      2 0
      باسلام . شما را به خدا فکری به حال کمربندی جنوبی بابل بکنید . نه دوربرگردان استاندارد دارد نه روشنایی . بماند در چند مسیر مثل جاده قدیم بابل به آمل پل به میدان تبدیل شد و شاهد تصادف شدید در این میدان میباشیم . یاعلی مدد
    • روح اله IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      1 0
      طبیعت مازندران و شمال کشور روز به روز داره رو به نابودی می ره بدون اینکه فکری بحال این کمربند سبز و یا حتی معیشت مردم بومی منطقه بشه .