۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷
فروش روغن موتورهای غیرمجاز در فضای مجازی
رئیس سازمان صمت زنجان خبرداد؛

فروش روغن موتورهای غیرمجاز در فضای مجازی

زنجان- فغفوری، رئیس سازمان صمت زنجان از وجود ۴۵۱ واحد صنفی تعویض روغنی در استان خبر داد و گفت: فروش روغن موتورهای غیرمجاز در فضای مجازی افزایش یافته است.

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار از وجود ۴۵۱ واحد صنفی تعویض روغنی در استان زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۳ واحد صنف تعویض روغنی خرده فروش بوده و ۱۴ واحد هم صنف روغن موتوری عمده فروشی می باشد. 

وی  اظهار کرد: این تعداد واحد صنفی روغن موتوری در استان زنجان دارای مجوز بوده و در سامانه اصناف ایرانیان ثبت نام کردند. 

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان به مشکلات صنف تعویض روغنی در استان اشاره کرد و ابراز داشت: ضعف در نظارت بر فعالیت کانال ها یا گروه های فضای مجازی که فروشندگان غیر رسمی به راحتی در شبکه های اجتماعی بدون هیچ مشکلی اقدام به عرصه خارج از شبکه می کنند. 

فغفوری تاکید کرد: متاسفانه عدم اجرای کامل و نظارت دقیق در رصد پذیر نمودن روغن موتور در سطح کلان منجر به فروش غیر رسمی کار خانه در سطح کشور و فروش به صورت آشکار در مراکز عرضه معروف تهران، حمل کالا به راحتی و بدون دردسر در بین استانها و این مشکل در برخی از کالاهای مشابه از قبیل لاستیک و سیگار نیز وجود دارد. 

وی گفت: طی چند هفته گذشته شکایت از تعویض روغنی های استان  زنجان نیز بیش از ۴۰ درصد کاهش یافته است. 

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان ابراز داشت: در استان زنجان کارخانه تصفیه روغن موتوری وجود دارد و  روغن موتورهای تولیدی این کارخانه به کشورهای خارجی صادر می‌شود. 

کد خبر: ۱۲۳٬۷۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha