۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
شناسایی ۱۶۳ مزرعه رمزارز غیرمجاز با ۲۳۰۰ ماینر در استان همدان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد:

شناسایی ۱۶۳ مزرعه رمزارز غیرمجاز با ۲۳۰۰ ماینر در استان همدان

همدان - جمشیدی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از شناسایی و جمع‌آوری ۱۶۳ مزرعه رمزارز غیرمجاز با دو هزار و ۲۹۹ ماینر در استان همدان خبر داد.

 شیرزاد جمشیدیدر گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه پیک بار تابستان امسال به ۷۷۸ مگاوات رسید، گفت: در راستای مدیریت پیک بار برنامه مدیریت اضطرار بار بر روی تمام فیدرهای استان به جز فیدرهای حساس و حیاتی از قبیل بیمارستان‌ها، آب شرب و مراکز مهم اجرا شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه رشد پیک بار استان همدان نسبت به سال ۹۹ که ۷۳۱ مگاوات بود، ۶.۵ درصد بوده است، گفت: این رشد در سطح کشور ۱۵ درصد بوده است.

وی با تأکید بر آمادگی دستگاه‌های اجرایی در مواقع بحران و حساس و ضرورت استفاده از ژنراتورهای اضطراری در مواقع لازم افزود: برای مشترکین خانگی و تجاری پر مصرف نیز کنتورهای هوشمند نصب می‌شود تا میزان مصرف آنها از راه دور کنترل شود.

جمشیدی به اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف و عقد تفاهمنامه با مشترکین کشاورزی و صنعتی و طرح‌های تشویقی اشاره کرد و افزود: سهمیه استان همدان در این زمینه ۸۰ مگاوات بود که مشترکین استان ۱۳۲ مگاوات همکاری داشتند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با تأکید بر لزوم آمادگی استان برای اجرای مدیریت بار زمستانه به شناسایی و جمع‌آوری ۱۶۳ مزرعه رمزارز غیرمجاز با دو هزار و ۲۹۹ ماینر در سطح استان اشاره و عنوان کرد: از این تعداد ۲۷ مزرعه با ۸۹۶ ماینر در سال ۹۸، ۳۷ مزرعه با ۷۰۹ ماینر در سال ۹۹ و در سال جاری نیز ۹۷ مزرعه با ۶۹۴ ماینر با ۱.۱ مگاوات مصرف جمع‌آوری و تحویل دستگاه قضایی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان اضافه کرد: در مجموع با استخراج رمزارزهای غیرمجاز ۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان انرژی برق محاسبه شده که در حال اخذ مبلغ مذکور هستیم.

کد خبر: ۱۲۳٬۳۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha