۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
گاز شرکت سیمان شاهرود قطع شد | ضرورت تامین سوخت مورد نیاز کارخانه
رئیس شورای اسلامی کار شرکت سیمان شاهرود:

گاز شرکت سیمان شاهرود قطع شد | ضرورت تامین سوخت مورد نیاز کارخانه

شاهرود- عرب احمدی، رئیس شورای اسلامی کار شرکت سیمان شاهرود با بیان اینکه گاز این شرکت قطع شده است، گفت: قطع گاز و عدم تامین سوخت مورد نیاز کارخانه ممکن است باعث تعطیلی و بیکاری کارگران شود.

رضا عرب احمدی در گفتگو با خبرنگار بازار درباره مشکلات کارخانه سیمان شاهرود، بیان کرد: قطعی گاز و عدم تامین سوخت مورد نیاز شرکت احتمالا منجر به تعطیلی موقت و بیکاری پرسنل این مجموعه کارگری خواهد شد.

وی افزود: متاسفانه در شرایط سخت اقتصادی و تورم افسارگسیخته که حقوق و دستمزد حداقلی کفاف زندگی‌ها را نمی‌دهد قطع گاز و عدم تامین سوخت مورد نیاز کارخانه سیمان شاهرود ممکن است باعث بیکاری بخشی از پرسنل خدوم و زحمت کش این مجموعه شود.

عضو هیئت مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار سراسر کشور با بیان اینکه توقف تولید می تواند مشکل جدیدی برای جامعه کارگری رقم بزند، بیان کرد:  این مجموعه صنعتی با سپری کردن دوره تعمیرات اساسی آماده راه اندازی و تولید مجدد می‌باشد ولی متاسفانه موضوع تامین سوخت مانعی در سر راه تولید شده لذا می‌طلبد مسئولان ذی ربط با درایت ضمن مانع زدایی از سر راه تولید، مجموعه کارگری این شرکت را نیز از نگرانی خارج کند تا شاهد تولید حداکثری و رونق آن همچون گذشته باشیم.

عرب احمدی همچنین بیان کرد: ساخت یک میلیون باب مسکن برای قشر ضعیف جامعه نیاز به سیمان  به‌عنوان یک عامل اصلی و مهم دارد که با رفع موانع تولید و تامین سوخت مورد نیاز میسر خواهد شد.

کد خبر: ۱۲۲٬۵۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha