۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹
افتتاح و آغاز به کار کارخانه بزرگ کارن زیما قشم

افتتاح و آغاز به کار کارخانه بزرگ کارن زیما قشم

امروزه استفاده از ظرفیت خالی کارخانه ها به صورت تولید قراردادی مورد توجه تولید کنندگان و اقتصاد دانان قرار گرفته است.

به گزارش بازار، امروزه استفاده از ظرفیت خالی کارخانه ها به صورت تولید قراردادی مورد توجه تولید کنندگان و اقتصاد دانان قرار گرفته است. و این امر سبب کاهش ساخت کارخانجات بزرگ اختصاصی توسط برند های صنایع مختلف و در نتیجه کاهش هزینه ها شده است.

در کشور ایران هم با توجه به ممنوعیت واردات کالای خارجی فرصتی برای برند ها با گسترش ایده های تولیدی و رونق تولید محصولات داخلی در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی ایجاد شده است که روش تولید قراردادی مورد توجه بسیاری از تولید کنندگان این صنعت قرار گرفته است.

شرکت کارن زیما یکی از همان کارخانجاتی است که طراحی آن به نحوی انجام شده است که بتواند در تولیدات برند های داخلی محصولات آرایشی و بهداشتی با این روش سهم بالایی را بر عهده بگیرد. این مجموعه با پذیرش ظرفیت خالی و به عبارتی تولید قراردادی (دریافت سفارش) به وجود آورنده یکی از بهترین موقعیت ها برای تولید کنندگان با سرمایه کمتر باشد که علاوه بر آن می تواند سبب جلوگیری و کاهش خروج ارز از کشور شود.

کارخانه کارن زیما در شهرک صنعتی طولا در بخش مرکزی شهر قشم در دریای خلیج فارس است.

 این مجموعه با انگیزه های اجتماعی اقتصادی و پیشبرد کیفیت محصول در صنایع آرایشی و بهداشتی فعالیت خود را آغاز کرده است.

همچنین با موقعیت قرار گیری در منطقه آزاد و وجود تسهیل در راه های ارتباطی آبی، امتیاز صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله کشورهای عمان، امارات متحده عربی، قطر، کویت، عربستان سعودی، بحرین، عراق، پاکستان، هند (هدف تولید کننده) و حتی صادر به کشورهای قاره آفریقا توسط افراد متخصص در امور گمرک و صادرات در این مجموعه را دارد که علاوه بر آن این مجموعه با توانایی و سابقه ترخیص بار مجاز آماده همکاری و عقد قرار داد با سفارش دهنده می باشد.

این کارخانه با هدف افزایش کیفیت با خط تولید پیشرفته، دستگاه های روز فرانسوی، سیستم بسته بندی اروپایی و همچنین همکاری با شرکت کارنلی و تیم متخصص در زمینه فرمولاسیون فعالیت خود را در صنعت آرایشی و بهداشتی آغاز کرده است که علاوه بر آن توانایی مشاوره و راه اندازی خط تولید هم از امتیازات این واحد صنعتی نیز می باشد.

واحد های تولیدی و اداری این مجموعه در دو طبقه مجزا در مساحت ۶۰۰ متر مربع واقع شده است که با ۵۰ نیرو فعال، تولید کننده انواع شامپو، کرم های دست و صورت، انواع عطریات مردانه و زنانه می باشد.     

کد خبر: ۱۲۲٬۴۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha