۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲
نمایشگاه بین المللی در روز پنجشنبه نیز دائر است
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران:

نمایشگاه بین المللی در روز پنجشنبه نیز دائر است

زمانی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران گفت: در حال هماهنگی هستیم که بابت مشکلی که روز اول نمایشگاه پیش آمد، برای روز پنجشنبه این روز جبران شود.

به گزارش بازار، حسن زمانی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران گفت: از زمانی که اعلام شد که نمایشگاه پرمخاطب در نمایشگاه بین المللی برگزار نشود، در تمام برنامه ریزی های ما لحاظ شد؛ در این دوره ۴ نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، منسوجات خانگی و محصولات نساجی، نمایشگاه متالوژی پولاد و صنایع معدنی، نمایشگاه تخصصی پوشاک و نمایشگاه کشاورزی و نهاده های کشاورزی برگزار می شود که تمامی آنها تخصصی است و تمام مجریان آن به صورت رسمی دعوت شده اند که در روز به مدت ۸ ساعت، حداکثر ۳ هزار نفر به نمایشگاه مراجعه می کنند.

رئیس هیئت مدیره شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران در رادیو گفت و گو با بیان اینکه ظرفیت پارکینگ ها ۶ هزار ماشین است ادامه داد: این ۳ هزار نفر در طول ۸ ساعت مراجعه می کنند و طوری برنامه ریزی شده که کوچکترین مزاحمتی پیش نیاید.

وی همچنین با بیان اینکه روز گذشته مانعی برای ورود مراجعین وجود نداشت گفت: تاکید پلیس این بود که هماهنگی با آنها صورت گیرد و در حال هماهنگی هستیم که بابت مشکلی که روز اول نمایشگاه پیش آمد، در روز پنجشنبه این روز جبران خواهد شد.

کد خبر: ۱۲۲٬۱۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha