موفقیت فین‌تک ها به ارائه بهترین تجربه مشتری بستگی دارد| رشد فزاینده استارتاپ‌ها
گفتگوی بازار با مدیر توزیع محتوا؛

 موفقیت فین‌تک ها به ارائه بهترین تجربه مشتری بستگی دارد| رشد فزاینده استارتاپ‌ها

«رابرت کارمسیجی»، مدیر توزیع محتوا معتقد است میزان موفقیت فین تک ها به شدت ارائه بهترین تجربه مشتری و نتایج نوآورانه بستگی دارد.

بازار؛ گروه اقتصاد دیجیتال: از آنجا که فناوری خدمات مالی یا فین تک در بخشهای مختلف از بانکداری تا بیمه و سرمایه گذاری نفوذ کرده  و باعث تحول این یخشها شده است.  از این رو نباید نقش استارتاپ ها در این حوزه را نادیده گرفت؛ چراکه این استارت آپ ها با بهره بردن از فناوریهای نوین همچون بلاک چین، هوش مصنوعی تحول تازه ای را ایجاد کرده اند که هم به بهبود کارایی موسسات در این بخشها  هم  به  افزایش تعامل با مشتریان  کمک کرده است.

این درحالی است که برای موفق شدن در دنیای فناوری مالی ، این استارت آپ ها باید به مواردی توجه کنند؛ به طوری که مدیر توزیع محتوا یک استارتاپ معتقد است با توجه به اینکه استارت‌آپ‌های فین‌تک بیشتر و بیشتر می‌شوند، از این رو میزان موفقیت آن‌ها به شدت به ارائه بهترین تجربه مشتری و نتایج نوآورانه بستگی دارد.

در همین راستا برای  بررسی این حوزه و آگاهی از اینکه استارت آپ ها فناوری مالی باید چه راهی را در پیش بگیرند تا موفقیت بیشتری را کسب کنند؛ خبرگزاری بازار گفتگویی با رابرت کارمسیجی، مدیر توزیع محتوا انجام داده، که در ادامه  متن  این گفتگو آمده است.

*لطفا بفرمایید، فناوری های نوظهور در فین تک  شامل چه مواردی می شوند؟
بسیاری از آنها مانند موبایل بانک و بلاک چین را می توانیم نام ببریم. اما فناوری که ما در SEON Technologies می‌توانیم به آن اشاره کنیم، API (رابط برنامه کاربردی) در Neo Banking (نئو بانکینگ) به عنوان یکی از برجسته‌ترین نوآوری‌ها در فین‌تک است.

با اجازه دادن به اشتراک گذاری داده های شخصی مشتریان، نئو بانک ها می توانند تجربه کاربری را بهبود بخشند، از چک های اضافی KYC (احراز هویت مشتری) اجتناب کنند و دسترسی به خدمات مالی را تسریع کنند. بنابراین آنها را به یک برنده آشکار در صنعت فین تک تبدیل می کند.

*چه استراتژی هایی در  خصوص ترویج فناوری های خدمات مالی در کشورها وجود دارد؟
رشد مبتنی بر محصول که بر اطلاعات و امنیت نامتقارن تمرکز دارد، شاید موثرترین استراتژی‌های موجود باشد. وقتی صحبت از احتکار پول در خارج از سیستم های بانکی معمولی می شود، احساس امنیت چیزی است که باعث موفقیت خدمات مالی جدید می شود یا می تواند باعث از بین رفتن آن بشود. ساخت محصولاتی که می توانند به مشتریان در این مشکلات کمک کنند، می تواند نسبت به سایر خدمات مالی، صرف نظر از کشور، مزیت رقابتی داشته باشد.

*به نظر شما استارت آپ ها چگونه می توانند نقش موثرتری در این زمینه داشته باشند؟
همه چیز به نوآوری و افزایش تجربه کاربر برمی گردد. ما به بررسی‌های امنیتی و KYC اشاره کردیم، اما با توجه به اینکه استارت‌آپ‌های فین‌تک بیشتر و بیشتر می‌شوند، از اینرو باید گفت میزان موفقیت آن‌ها به شدت به ارائه بهترین تجربه مشتری و نتایج نوآورانه بستگی دارد.

کد خبر: ۱۲۲٬۰۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha