۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
موانع تولید ذوب آهن اسدآباد رفع شد
معاون استاندار همدان خبر داد:

موانع تولید ذوب آهن اسدآباد رفع شد

همدان - معاون امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه تعداد ۱۰۰ نفر در ذوب آهن اسدآباد مشغول به کار هستند، از رفع موانع تولید ذوب آهن شهرستان اسدآباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، ظاهر پورمجاهد پیش از ظهر سه شنبه در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان که در استانداری همدان برگار شد؛ گفت: در این کارگروه مشکلات و موانع تولید کارخانه ذوب آهن اسدآباد مورد بحث و بررسی کارشناسی اعضا قرار گرفت.

معاون امور اقتصادی استاندار همدان مطرح کرد: موانع تولید ذوب آهن اسدآباد برطرف شد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید همکاری‌های لازم را با واحدهای تولیدی استان داشته و پرونده‌های کارخانه‌های تولیدی را در چارچوب قانون حل و فصل کنند، اضافه کرد:  تعداد ۱۰۰ نفر در ذوب آهن اسدآباد مشغول به کار هستند که با رفع موانع تولید کارخانه، امنیت شغلی این افراد تضمین می‌شود.

پورمجاهد در ادامه خاطرنشان کرد: باید موانع تامین برق و گاز این ذوب آهن نیز با همکاری صنعت، معدن و تجارت بر طرف شود.

وی با اشاره به اینکه تامین واردات مواد اولیه این ذوب آهن همچون کُک و سنگ منگنز نیز با همکاری گمرک استان در اولویت قرار دارد، اضافه کرد: با تامین خواسته‌های تولیدکننده، امیدواریم ذوب آهن اسدآباد تا ماه آینده به چرخه تولید بازگردد.

معاون اقتصادی استاندار همدان اضافه کرد: در این کارگروه مشکلات هشت واحد تولیدی دیگر استان همدان، بررسی و در راستای رفع موانع تولید این واحدها، تصمیم‌گیری شد.

کد خبر: ۱۲۲٬۰۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha