۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها روز جهانی هواپیمایی را تبریک گفت
با صدور پیامی؛

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها روز جهانی هواپیمایی را تبریک گفت

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در پیامی به مناسبت روز هواپیمایی، حفظ اصول ایمنی و امنیت فرودگاه‌ها و جلب رضایت مشتریان را حاصل ارتباطات چندسویه در صنعت هواپیمایی عنوان کرد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سیاوش امیرمکری در پیامی روز جهانی هواپیمایی را تبریک گفت. در این پیام آمده است: « ۷۶ سال از تعیین روز جهانی هواپیمایی، با امضای کنوانسیون بین‌المللی هواپیمایی کشوری گذشته است. در این مدت، صنعت هوایی کشور فراز و نشیب‌های بسیاری را پشت سر گذاشته است. بحران ناشی از فراگیری ویروس کرونا و مساله تحریم‌ها مهم‌ترین چالش‌هایی بود که به‌واسطه هم‌افزایی و همدلی فعالان صنعت هواپیمایی کشور مدیریت شده و می‌شود.

در این بین، حفظ اصول ایمنی و امنیت فرودگاه‌ها و پروازها و همچنین جلب رضایت مشتریان در این شرایط سخت به ارتباطات مرکبی حاصل از تعاملات چندسویه با ایکائو- به‌منظور انعکاس و نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی سازمان جهانی هواپیمایی- ستاد ملی مقابله با کرونا و مسافران محترم پروازها نیاز دارد که این مهم، با همکاری دست‌اندرکاران این صنعت در جهت حفظ پویایی صنعت هوایی کشور انجام گرفته است.

لازم می‌دانم روز جهانی هواپیمایی را به ریاست، مدیران و پرسنل محترم سازمان هواپیمایی کشوری، همکارانم در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، شرکت‌های هواپیمایی داخلی، شرکت‌های هندلینگ، مراکز تعمیر و نگهداری هواپیما، موسسات آموزشی، شرکت‌های دانش‌بنیان و کلیه ارگان‌ها و سازمان‌هایی که به نحوی با امر تامین ایمنی و امنیت سفر هوایی مرتبط هستند، تبریک عرض نموده و آرزوی بهروزی و موفقیت برای دست‌اندرکاران این عرصه را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.»

کد خبر: ۱۲۱٬۹۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha