۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
ثبت نام ۲۳ هزار همدانی در طرح نهضت مسکن/ تفاوتی بین طرح ملی و نهضت مسکن نیست
معاون راه و شهرسازی همدان اعلام کرد؛

ثبت نام ۲۳ هزار همدانی در طرح نهضت مسکن/ تفاوتی بین طرح ملی و نهضت مسکن نیست

همدان - صالحی امیر، معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی همدان گفت: تاکنون ۲۳ هزار نفر در شهر همدان در طرح نهضت مسکن ثبت نام کرده اند.

مجید صالحی امیر در گفتگو با خبرنگار بازار در راستای پیش برد طرح مسکن مربوط به فرهنگیان در استان همدان مطرح کرد: با توجه به دستور وزیر راه و شهرسازی در خصوص تامین اراضی در شهر همدان برای ساخت مسکن خطاب به معاون شهرسازی و معماری وزارت راه، پس از انجام تایید زمین معرفی شده، این طرح به مرحله اجرا خواهد رسید.

وی با بیان اینکه نه تنها مسکن مخصوص فرهنگیان بلکه به دستگاه های دیگری که دارای تفاهم نامه هستند نیز پس از تامین زمین در این راستا می توانند ازین طرح استفاده کنند، عنوان کرد: این طرح فقط شامل کسانی می شود که دارای شروط پنج گانه ثبت نام باشند.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی همدان اضافه کرد: در تفاهم نامه هایی که با وزارتخانه منعقد شده خود دستگاه های مربوطه وظیفه تامین زمین را برعهده دارند و اگر زمین نداشتند مطرح شده که در صورت موجود بودن زمین، این موضوع برعهده وزرات راه و شهرسازی است.

صالحی امیر در ادامه صحبت های خود در خصوص ثبت نام طرح نهضت مسکن نیز مطرح کرد: تفاوتی بین طرح اقدام ملی مسکن و طرح نهضت مسکن نیست و در هر دو طرح هدف، خانه دار کردن مردم است؛ بدین سان، مواردی که در قالب طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند و مواردی که در طرح نهضت مسکن ثبت نام می کنند با هم دیده می شوند و در این مسیر، ملاک واریزی های اولیه و به موقع بوده که رقم این واریزی های اولیه نیز برابر ۴۰ میلیون تومان است.

صالحی امیر ادامه داد:  ثبت نام برای کل استان همدان در قالب طرح نهضت مسکن آغاز شده و شاهد استقبال خوبی در سطح استان به ویژه شهرستان همدان در این زمینه بوده ایم، به نوعی که تاکنون نزدیک به ۲۳ هزار نفر در شهر همدان در قالب این طرح ثبت نام کرده اند که البته این عدد ناخالص بوده و باید مورد پالایش و صحت سنجی قرار گیرد.

کد خبر: ۱۲۱٬۷۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha