۱۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
یک میلیون تردد در محورهای مواصلاتی ایلام ثبت شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام:

یک میلیون تردد در محورهای مواصلاتی ایلام ثبت شد

ایلام- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: طی دو هفته ابتدایی سال جاری یک میلیون تردد در محورهای مواصلاتی ایلام ثبت شده است.

نورالله دلخواه در گفت و گو بازار اظهار کرد: طی دو هفته ابتدایی سال جاری یک میلیون تردد در محورهای مواصلاتی ایلام ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۶ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: دستگاه های تردد شمار در ۴۶ محور ارتباطی استان ایلام این میزان تردد را ثبت کرده اند که البته کاهش ترددها به دلیل ویروس کرونا بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام با اشاره به اینکه طی سال جاری پنج هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نفل عمومی استان ایلام جابجا شده است، تصریح کرد: این میزان جابجایی نسبت به مدت مشابه سال گذشته  ۹۱ درصد کاهش را نشان می دهد. 

دلخواه عنوان کرد: همه ناوگان حمل و نقل عمومی اعم از اتوبوس، مینی بوس،خودروهای سواری و تمامی سطوح تماس دست مسافران، رانندگان و خدمه اعم از دستگیره‌ها، سگک و کمربندهای ایمنی، صندلی‌ها و … ضد عفونی می شوند. 

وی افزود: ناوگان حمل و نقل عمومی ایلام دارای ۱۲۱ دستگاه اتوبوس، ۱۴۳ دستگاه مینی بوس و ۷۷۲ دستگاه سواری است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام افزود: این دستگاه های اجرایی طی ایام نوروز راه های تفرجگاه های مناطق چنارباشی، پاکل، مله پنجاو، میشخاص، قجر، شان کو، چشمه داووی، بلین چشمه کبود، وحوالی فرودگاه را مسدود کرده است.

کد خبر: ۱۲٬۱۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha