۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸
ظرفیت پارکینگ نمایشگاه بین‌المللی ۲ برابر ورودی خودروها
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی تهران مطرح کرد

ظرفیت پارکینگ نمایشگاه بین‌المللی ۲ برابر ورودی خودروها

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی تهران گفت: این نمایشگاه برای ۶ هزار خودرو پارکینگ دارد در حالیکه در نمایشگاه‌های کنونی روزانه، حداکثر ۳ هزار خودروی ورودی داریم.

به گزارش بازار، حسن زمانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی تهران در مراسم آغاز به کار نمایشگاه نساجی و پوشاک در جمع خبرنگاران امروز ۱۴ آذر درباره محدودیت‌های درنظر گرفته شده برای برگزاری نمایشگاه به علت ترافیک سنگین در اطراف نمایشگاه بین‌المللی با بیان اینکه برای خودروهای غیر از نمایشگاه هم جای پارک در نمایشگاه داریم افزود: اگر به جای یک سری مسائلی که درباره نمایشگاه مطرح می‌شود از نمایشگاه حمایت شود این رویه می‌تواند به همه صنایع کمک کند، زیرا اینجا ویترین صنعت، تجارت، صادرات و اشتغال کشور است بنابراین اکنون که چراغ نمایشگاه روشن شده دست به دست هم دهیم و اجاز ندهیم این چراغ خاموش شود.

وی اضافه کرد: شرکت نمایشگاه‌ها زمینه‌ای برای معرفی صنایع کشور به ویژه صنعت نساجی و پوشاک فراهم کرده و این نمایشگاه نشان می‌دهد که صنعت نساجی جا برای رشد دارد.

زمانی با بیان اینکه شرکت نمایشگاه‌ها در حمایت از صنعت فعال است اضافه کرد: سعی کردیم زمینه‌ای فراهم شود تا همه شرکت‌های دارای امادگی در نمایشگاه شرکت کنند حتی برای حضور شرکت‌ها در نمایشگاه‌های بین‌المللی خارجی هم تمهیداتی از جمله در پرداخت هزینه غرفه‌ها در نظر گرفتیم.

گفتنی است؛ نمایشگاه نساجی و پوشاک از امروز (۱۴ آذر) تا ۱۷ آذر ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپاست.

کد خبر: ۱۲۱٬۴۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha