۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶
جلوگیری از فعالیت دفاتر صنایع و شرکت‌های کلان اقتصادی خوزستان در پایتخت
در گفت‌وگو با بازار تاکید شد؛

جلوگیری از فعالیت دفاتر صنایع و شرکت‌های کلان اقتصادی خوزستان در پایتخت

خرمشهر- مالکیان، دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر گفت: جلوگیری از فعالیت دفاتر صنایع و شرکت‌های کلان اقتصادی خوزستان در پایتخت باعث تقویت اتاق‌های بازرگانی در این استان می‌شود.

کامران مالکیان در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: وجود سه اتاق بازرگانی در استان خوزستان ظرفیت و فرصتی بی نظیر است که باید از آن بهره لازم را برد.

وی افزود: این در حالی است که به دلایل مختلف عواملی در راستای تضعیف این اتاق‌ها صورت گرفته است؛ یکی از موارد مورد تاکید بر تقویت اتاق‌های بازرگانی در خوزستان، جلوگیری از فعالیت دفاتر مرکز صنایع و شرکت‌های کلان اقتصادی این استان در پایتخت کشور است.

دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر در همین خصوص تصریح کرد: جایی که منابع درآمدی استان خوزستان را با وجود تحمیل هزینه‌ها و مشکلات زیست محیطی به شهروندان خوزستانی به مراکز دیگر کشور گسیل می‌کند.

مالکیان تاکید کرد: لازم است تا ضمن جذب این منابع درآمدی، بستر مناسب به منظور تقسیم درست منابع میان سه اتاق بازرگانی استان خوزستان فراهم تا زمینه فعالیت‌های حمایتی و توسعه بستر رشد اقتصادی در کنار توسعه فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی خرمشهر فراهم شود.

کد خبر: ۱۲۱٬۳۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha