۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
۱۲۰ هزار واحد مسکونی در استان کرمانشاه ساخته می‌شود
استاندار کرمانشاه:

۱۲۰ هزار واحد مسکونی در استان کرمانشاه ساخته می‌شود

کرمانشاه-استاندار کرمانشاه گفت: سهم استان کرمانشاه در طرح جهش تولید مسکن ساخت ۱۲۰ هزار واحد مسکونی است که بر اساس زمان بندی این واحدها در طول چهار سال ساخته می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، هوشنگ بازوند در نشست شورای مسکن استان اظهار داشت: طرح جهش تولید مسکن یک امیدواری در مردم برای رفع مشکل مسکن ایجاد کرده که بر اساس این طرح قرار است، سالیانه یک میلیون واحد مسکونی برای متقاضیان ساخته شود.

وی افزود: در گام اول این طرح طی یک نامه به وزیر راه و شهرسازی، زمین مورد نیاز این طرح را تا دو سال آینده اعلام می‌کنیم.

استاندار کرمانشاه با اشاره به فرایند ثبت نام طرح جهش تولید مسکن گفت: خروجی ثبت نام نباید به سمتی برود که شاهد پالایش یا حذف تعداد بسیاری از متقاضیان پس از ثبت نام آن‌ها باشیم و این موضوع نشان می‌دهد که چگونگی فرآیند ثبت نام دارای ایراداتی است که باید رفع شود.

بازوند در زمینه تسهیلات طرح جهش ملی مسکن نیز اظهار داشت: برای شهر کرمانشاه به ازای هر واحد ۴۰۰ میلیون تومان و برای شهرستان‌ها ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته شده که با توجه به هزینه بالای حمل مصالح به شهرستان ها، باید این مبلغ یکسان شود.

وی طرح صنعتی سازی در حوزه ساخت و ساز را یک اقدام مهم برای بالا بردن ایمنی ارزیابی کرد و گفت: در زلزله آبان ۹۶ بسیاری از سازه‌هایی که به شکل سنتی ساخته شده بودند به دلیل عدم رعایت آیین نامه‌ها تخریب شدند، ولی صنعتی سازی از ایمنی بسیار بالایی برخوردار است که در طرح جهش مسکن از این ظرفیت استفاده می‌شود.

کد خبر: ۱۲۰٬۸۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 4
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ناشناس DE ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      0 0
      آ آقای استاندار پانزده ماه است که در طرح مسکن ملی مبلغ چهل ملییون تومان واریز نمودیم هنوز خبری نیست شما اول تکلیف ما را معلوم کنید بعد وعده صدو بیست هزار واحد را بدهید
    • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      0 0
      تا دو سال آینده تازه زمینش معلوم میشه!شما که قراره سال یه ملیون بسازی !آقای بازوند این تضاد رو چه طوری حل میکنی ؟تاوقتی شما استانداری هیچی به هیچی
    • آرکیا شریفی مقدم IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
      0 0
      باید در شهرستان اسلام آباد غرب هم ساخته بشه.
    • S IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
      0 0
      با سلام چرا اول ما نام پروژه در سایت مسکن ملی شهرک امام خمینی بود ولی الان یه اسمی دیگ هست این به این معنیه که محله عوض شده ؟؟؟