۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
استریمر آمازون با کیفیت تصویر ۴K و مجهز به وای- فای ۶
تازه های دنیای تکنولوژی؛

استریمر آمازون با کیفیت تصویر ۴K و مجهز به وای- فای ۶

استریمر جدید آمازون با خروجی تصویر ۴K و برخورداری از وای -فای ۶، از جمله دستگاه های محبوب در زمینه پخش برنامه های اینترنتی آنلاین محسوب می شود.

به گزارش بازار، استفاده از ویدئو استریمرهای خانگی یا همان دستگاه های پخش فیلم اینترنتی چندی سالی است که با سرعت گرفتن اینترنت و همچنین وسعه زیرساخت های مربوط به استریمینگ مانند راه اندازی شبکه هایی چون نت فلیکس کاربرد گسترده ای پیدا کرده است.

در ایران نیز اکنون شاهد حضور شرکت های بزرگی در این زمینه هستیم که می توانید با خرید یک دستگاه استریمر و اشتراک ماهانه این شرکت ها، به صورت نامحدود به حجم بالایی از فیلم  و سریال های مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. 

شرکت آمازون نیز یکی از سازندگان مشهور این استریمرها بوده که به تازگی مدل جدید این دستگاه به نام Amazon Fire TV Stick ۴K Max را روانه بازار کرده است. علیرغم تغییرات زیادی که آمازون بر روی این محصول جدید خود به نسبت مدل های قبلی اعما کرده، رابط کاربری آخرین استریمر آمازون درست مانند سال های گذشته باقی مانده است و به طور گسترده بر روی سرویس پخش کلیدی آمازون، Amazon Prime Video تمرکز دارد. این موضوع، آن را تبدیل به یک استریمینگ عالی برای اعضای آمازون پرایم می‌کند، اما اگر نمی‌خواهید برای خدمات اشتراک همه‌جانبه آمازون هزینه کنید، بسیار بد است.

خبر خوب این که پخش ویدئو تنها نیمی از کاری است که Fire Stick آمازون می تواند انجام دهد. این دستگاه همچنین می‌تواند دستگاه‌های خانه هوشمند شما را ردیابی کرده و از سرویس پخش بازی Luna آمازون نیز پشتیبانی می‌کند که آن را به رقیب عالی برای Chromecast Google تبدیل می‌کند. اپلیکیشن TikTok نیز اکنون در Fire Sticks آمازون در دسترس است.

البته این دستگاه درست مانند هر وسیله هوشمند الکترونیکی دیگر، کاملاً بی عیب نیست و تبلیغات محدود روی آن ممکن است برخی افراد را آزار دهد، اما برای هر کسی که عاشق الکسا است، با Prime خرید می کند و به تست آمازون در پخش بازی علاقه دارد، آمازون Fire TV Stick ۴K Max مقرون به صرفه یک فرصت سه گانه است.

Amazon Fire TV Stick ۴K Max در ۷ اکتبر ۲۰۲۱ عرضه شد و اکنون با قیمت ۵۵ دلار / ۵۵ پوند / ۹۹ دلار استرالیا به فروش می رسد. این فقط چند دلار بیشتر از Amazon Fire TV Stick ۴K قدیمی‌تر است و علاوه بر عملکرد بهتر، از فناوری Wi-Fi ۶ نیز بهره می برد.

کد خبر: ۱۲۰٬۴۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha