۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
ضرورت توجه به اشتغال‌زایی در برنامه های توسعه ای و بودجه سنواتی
نماینده مردم بندرعباس در مجلس مطرح کرد

ضرورت توجه به اشتغال‌زایی در برنامه های توسعه ای و بودجه سنواتی

مرادی، نماینده مردم بندرعباس در مجلس گفت: از مجلس انتظار می رود که کار نظارتی را در بحث اشتغال مورد توجه قرار دهد تا اینکه در کشور یک میلیون شغل ایجاد شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، احمد مرادی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، ۹ آذرماه) مجلس شورای اسلامی، پس از استماع گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی در خصوص نحوه اجرای بند(الف) تبصره (۱۸) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور گفت: متاسفانه در این بند که مربوط به حمایت از تولید و اشتغال است و با توجه به منابعی که از این تبصره در قانون بودجه ۱۴۰۰ وجود دارد، نگاه خوبی صورت نگرفته که انتظار است این تبصره و این موضوع به مردم اختصاص پیدا کند تا مشکلات موجود درخصوص امر اشتغال و تولید حل شود. همچنین نیاز است دولت توجه کافی را به این موضوع داشته باشد.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس یازدهم ادامه داد: استان های محروم انتظار و توقعی دارند؛ استان هرمزگان علیرغم اینکه تمام ظرفیت های موجود را دارد، اما نرخ بیکاری بالایی دارد، چرا که به این موضوع توجهی نشده است. از مجلس انتظار می رود که کار نظارتی را در بحث اشتغال مورد توجه قرار دهد تا اینکه در کشور یک میلیون شغل ایجاد شود، بنابراین باید در برنامه ششم توسعه و همچنین بودجه های سنواتی که به این امر بارها تاکید شده، توجه کافی صورت گیرد تا بتوان مشکلات ناشی از آن را حل کرد.

کد خبر: ۱۲۰٬۴۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha