۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷
افزایش درآمدهای نفتی در سفره های مردم دیده شود
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

افزایش درآمدهای نفتی در سفره های مردم دیده شود

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: کشور دچار سوءمدیریت اقتصادی شدید شده و به مراتب باید ضعف مدیریتی را بیشتر از کمبود منابع، عامل ایجاد وضعیت کنونی همچون گرانی کالاهای اساسی و افزایش تورم دانست.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدعلی محسنی بندپی با انتقاد از ادامه افزایش قیمت کالاهای اساسی و عدم ثبات در قیمت‌ها، گفت: انتظار است با توجه به اینکه رئیس جمهور از افزایش درآمدهای نفتی و مالیاتی خبر می‌دهد، این افزایش در سفره های مردم دیده شود اما با توجه به اینکه فقط چند ماه از آغاز به کار این دولت گذشته است باید فرصتی بیشتر به دولتمردان برای تغییر شرایط داد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نابسامانی قیمت کالاهای اساسی بیشتر از کمبود منابع ناشی از نبود مدیریت و درایت است، افزود: ایران کشوری که منابع زیادی دارد دچار سوءمدیریت شدید اقتصادی شده و به مراتب ضعف مدیریتی بیشتر از کمبود منابع، عامل ایجاد وضعیت کنونی است.

وی با ابراز امیدواری از اینکه دولت بتواند طی چند ماه آینده با تغییر شرایط، حال بهتری را برای مردم رقم زند، چراکه موج رشد تورم هر روز در حال بلعیدن سفره مردم است، اظهار کرد: یکی دیگر از دلایل گرانی کالاهای اساسی، عدم ترخیص به موقع کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی از گمرک است چراکه منجر به کمبود برخی اقلام در بازار شد از این رو به دلیل بیشتر بودن تقاضا نسبت به عرضه، شاهد افزایش قیمت اقلام اساسی هستیم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید نقش دلال‌ها را در بر هم زدن بازار کالاهای اساسی نادیده گرفت، گفت: دلالی کاذب، دلیل اصلی افزایش سرسام‌آور قیمت‌ها است اما درصورت نظارت صحیح به روند تولید، توزیع و مصرف، می‌توان دست دلالان و سودجویان را کوتاه کرد. /

کد خبر: ۱۲۰٬۳۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha