۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
گاز برخی از مناطق شهر ایلام قطع شد
طبق اعلام شرکت گاز ایلام؛

گاز برخی از مناطق شهر ایلام قطع شد

ایلام- شرکت گاز استان ایلام در اطلاعیه ای اعلام کرد که گاز برخی از مناطق شهر ایلام امروز قطع شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی گاز ایلام، در  اطلاعیه شرکت گاز ایلام آمده است: گاز در محدوده‌های میدان فاتحان میمک، محله الهیه، کوچه پارک ملت و کوچه‌های منشعب از آن حد فاصل میدان فاتحان میمک تا میدان شهدا، خیابان شهدا، خیابان شهید سالخورده، خیابان شهید میرزا حاجیانی و کوچه‌های منشعب سمت پایین بلوار صدوقی قطع شده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: به اطلاع مشترکان ساکن در محدوده‌های مذکور می‌رساند به دلیل وجود نشتی شدید در شبکه توزیع گاز شهری در حوزه شمالی شهر ایلام و ضرورت انجام تعمیرات پیشگیرانه برای جلوگیری از بروز هرگونه خطر یا حادثه ناگواری برای شهروندان گرامی، گاز مناطق یاد شده از ساعت ۱۲:۱۵ ظهر روز یکشنبه هفتم آذرماه به مدت ۶ ساعت قطع می‌شود.

خواهشمند است تمامی مشترکان در محدوده‌های یاد شده ضمن بستن شیر اصلی گاز منازل خود، از هرگونه دستکاری در وسایل گازسوز منزل و یا تاسیسات گاز شهری خودداری و در صورت نیاز با شماره تلفن ۱۹۴ واحد امداد شرکت گاز تماس برقرار کنند.

با پایان تعمیرات اضطراری مذکور و تزریق مجدد گاز به شبکه شهری، همکاران شرکت گاز شهرستان ایلام برای وصل گاز منازل مراجعه خواهند کرد.

کد خبر: ۱۱۹٬۹۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha