۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
آسمان استان سمنان آفتابی شد/ احتمال بارش باران از فردا
آخرین وضعیت آب و هوا؛

آسمان استان سمنان آفتابی شد/ احتمال بارش باران از فردا

سمنان - نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهند که آسمان غالب نقاط استان سمنان امروز آفتابی و صاف است اما از فردا سامانه کم فشار بارشی مجدداً وارد استان می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، نقشه های هواشناسی همزمان با روز سیزدهم فروردین ماه ۹۹ نشان می دهند که اغلب نقاط استان سمنان آفتابی و صاف است هرچند علی رغم این جو پایدار دمای هوا سرد گزارش می شود.

این شرایط اما دوام نخواهد داشت و از فردا به تدریج با ورود سامانه کم فشار بارشی به دیار قومس، شاهد بارش پراکنده، رعد و برق و وزش باد خواهیم بود که تا جمعه شب ادامه خواهد داشت.

دمای مرکز استان سمنان هم اکنون ۱۳ درجه بالای صفر است پیش بینی هواشناسی برای مرکز استان قسمتی ابری تا نیمه ابری واحتمال بارش پراکنده خواهد بود و از فردا در سمنان رگبار پراکنده را شاهد خواهیم بود.

بیشینه و کمینه دمای هوا برای امروز ۱۹ و هفت درجه بالای صفر است.

ورود سامانه کم‌فشار بارشی با احتمال بارش باران رگبار پراکنده و رعدوبرق پیش‌بینی هواشناسی برای شهرستان شاهرود  خواهد بود هم اکنون دمای هوا در این شهرستان ۱۰ درجه بالای صفر است.

آسمان میامی نیز آسمان قسمتی ابری تا نیمه‌ابری در بعضی ساعات ابری با احتمال بارش پیش‌بینی می‌شود شرایطی که در دامغان نیز مشابه آن را خواهیم دید با این تفاوت که وزش باد نسبتاً شدید در دامغان پیش بینی می شود.

دمای هوا در گرمسار نیز ۱۴ درجه بالای صفر است بیشینه و کمینه دما در این شهرستان صنعتی استان سمنان ۱۸ و هشت درجه بالای صفر خواهد بود همچنین وزش باد در این شهرستان پدیده غالب جوی تا فردا است.

در ایوان کی نیز شرایط تقریباً مشابه است آسمان آفتابی است و وزش باد را شاهد هستیم بیشینه و کمینه دمای هوا در این شهرستان کوچک اما زیبا، ۱۸ و هفت درجه بالای صفر است.

در مجموع باید گفت آسمان استان سمنان امروز سیزدهم فروردین ماه صاف است اما به تدریج با ورود سامانه کم فشار بارشی از امشب و فردا صبح، رگبار پراکنده و وزش باد مهمان آسمان استان سمنان خواهد بود.

کد خبر: ۱۱٬۹۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha