۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۹
قیمت بلیت هواپیما بیرون از نرخ نامه به مراکز فروش ارائه نشده است
سازمان هواپیمایی کشوری:

قیمت بلیت هواپیما بیرون از نرخ نامه به مراکز فروش ارائه نشده است

سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: نرخ بلیت هواپیما بیرون از نرخ نامه جدید به مراکز فروش ارائه نشده است.

به گزارش بازار، روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری در پی انتشار مطلبی در خصوص گرانفروشی بلیت هواپیما، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: از تاریخ انتشار نرخ‌های جدید بلیت هواپیما در کلیه مسیرها توسط انجمن شرکت‌های هواپیمایی، بلیت‌های هواپیما از ابتدای آذرماه جاری براساس نرخ نامه اعلامی که بر روی سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی قابل مشاهده است، به فروش می‌رسد و نرخ‌ها بیرون از نرخ نامه جدید به مراکز فروش ارائه نشده است.

گزارش‌ها حاکی است، در بسیاری از موارد نه تنها سقف نرخ‌ها به فروش نرسیده بلکه پایین‌تر از نرخ نامه اعلامی به فروش رفته است.

لازم به ذکر است، با نظارت میدانی و رصد درگاهای فروش بلیت توسط کارشناسان دفتر نظارت بر شرکت ها، فرودگاه‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری و همچنین گزارشات مردمی، نرخ‌ها تحت کنترل بوده و نسبت به چگونگی ارائه بلیت هواپیما نظارت‌های لازم و مستمر صورت می‌گیرد.

گفتنی است، به مسافران عزیز که بخش هوایی را برای سفر خود انتخاب می‌کنند، توصیه می‌شود از مراکز معتبر دفاتر خدمات مسافرت هوایی و سایت‌های دارای مجوز، نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند و در صورت مشاهده فروش بلیت خارج از نرخ نامه اعلام شده مراتب را از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.cao.ir اطلاع دهند تا اقدام مقتضی در برخورد با هرگونه تخلفات احتمالی صورت گیرد.

کد خبر: ۱۱۹٬۴۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha