۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
همدان مقصد خوبی برای سرمایه‌گذاری و حضور فعالان اقتصادی کشور کرواسی است
استاندار همدان:

همدان مقصد خوبی برای سرمایه‌گذاری و حضور فعالان اقتصادی کشور کرواسی است

همدان - استاندار همدان گفت: استان همدان مقصد خوبی برای سرمایه‌گذاری و حضور فعالان اقتصادی کشور کرواسی بوده و زمینه همکاری‌های تجاری، اقتصادی و فرهنگی با کشور کرواسی فراهم است.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا قاسمی‌فرزاد پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با دراگو اشتامبوک سفیر کشور کرواسی ضمن خیرمقدم به وی و هیئت همراه گفت: همدان پایتخت تاریخ و تمدن است و ظرفیت های بزرگی در حوزه فرهنگی و اقتصادی دارد.

وی با بیان اینکه ایران بزرگ در طول تاریخ به دنبال صلح و دوستی بود و علم و دانش پزشکی، مدیون خدمات دانشمندان بزرگ ایرانی است، افزود: استان همدان ظرفیت‌های بالایی برای ارتباط و مبادلات اقتصادی، تجاری و فرهنگی دارد.

قاسمی فرزاد عنوان کرد: اتاق بازرگانی استان همدان از ظرفیت و پتانسیل‌های منطقه‌ای و کشوری برخوردار است و می‌تواند در کشور کرواسی نقش‌آفرین باشد.  

استاندار همدان اضافه کرد: با توجه به مراودات‌های که با کشور کرواسی وجود دارد به دنبال فراهم کردن تقویت بنیادین روابط فرهنگی و اقتصادی هستیم.

وی با بیان اینکه استان همدان علاوه بر ظرفیت‌های گردشگری، پتانسیل‌های خوبی در حوزه پزشکی و بهداشتی دارد، گفت: استان همدان مقصد خوبی برای سرمایه‌گذاری و حضور فعالان اقتصادی کشور کرواسی بوده و زمینه همکاری‌های تجاری، اقتصادی و فرهنگی با کشور کرواسی فراهم است.

کد خبر: ۱۱۹٬۲۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha