۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱
جذب سرمایه‌گذاران در قم با جدیت پیگیری شود/ برنامه‌ریزی برای رشد اقتصاد و رونق تولید
استاندار قم تأکید کرد؛

جذب سرمایه‌گذاران در قم با جدیت پیگیری شود/ برنامه‌ریزی برای رشد اقتصاد و رونق تولید

قم- شاهچراغی، استاندار قم گفت: اهتمام دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها برای تسهیل در جذب سرمایه‌گذاران که از اولویت‌های دولت سیزدهم است باید با جدیت در قم پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمدتقی شاهچراغی امروز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از ۴ واحد صنعتی در شهرک سلفچگان در قالب سه‌شنبه‌های اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: اهتمام دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها برای تسهیل در جذب سرمایه‌گذاران ضرورت دارد و برای تحقق برنامه‌های رشد اقتصادی به ویژه رونق تولید و رشد اشتغال در سال آتی باید از هم اکنون برنامه‌ریزی شود.

به گفته وی، برای جذب سرمایه‌گذاران در این راستا بانک‌ها و دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی باید در روند اعطای مجوزها و تسهیلات تسریع کنند.

استاندار قم گفت: اشتغال و معیشت از توقعات اصلی مردم است و پیگیری دغدغه‌های تولیدکنندگان می‌تواند به رفع بیکاری و توسعه اشتغال منجر شود.

شاهچراغی افزود: بایستی استانداردهای آلایندگی با تعامل بین محیط زیست و کارخانه‌های صنعتی رعایت شوند تا ضمن رونق تولید و اشتغال، بهره‌مندی شهروندان از آب و هوای پاک نیز تضمین شود.

گفتنی است؛ استاندار قم در نخستین برنامه اقتصادی خود پس از انتصاب به عنوان استاندار قم، ۴ واحد صنعتی پلاک سنگ، تجارت پردیس آذربایجان، آدینه چرم و لوله و پوشش سلفچگان بازدید کرد و ضمن دریافت مشکلات این واحدها دستورات لازم برای پیگیری و رفع آنها را صادر کرد.

کد خبر: ۱۱۹٬۱۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha