۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
ساخت ۳ مدرسه و اهدای ۱۲۰ ویلچر به معلولان بوشهر توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره)
مدیر کل ستاد اجرایی استان بوشهر خبر داد

ساخت ۳ مدرسه و اهدای ۱۲۰ ویلچر به معلولان بوشهر توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره)

بوشهر- تقی‌زاده مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان بوشهر از اهدای ۱۲۰ ویلچر به معلولان بوشهری توسط ستاد اجرایی خبر داد و گفت: ۳ باب مدرسه نیز در یکماه اخیر توسط این بنیاد راه‌اندازی شده است.

سید محمدحسن تقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در راستای خدمات‌رسانی به محرومان از همه توان و ظرفیت خود بهره می‌برد و امیدواریم رضایت‌مندی جامعه هدف را فراهم آوریم.

وی افزود: کیفیت خدمات بنیاد در سال جاری رشد محسوسی داشته و علاوه بر آن، کمیت خدمات نیز رشد چشمگیری داشته و به فضل خدا تا پایان سال جاری چند برنامه عام‌المنفعه در شهرستان‌های مختلف استان خواهیم داشت.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان بوشهر از اهدای ۱۲۰ دستگاه ویلچر به معلولان استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: ۱۰۰ دستگاه از این ویلچرها در طرح مثبت حرکت از سوی بنیاد برکت با اعتبار ۲.۵ میلیارد ریال تامین شده و معلولان نوجوان تحت پوشش بهزیستی می‌توانند از این ویلچرها استفاده کنند.

تقی‌زاده تصریح کرد: ۲۰ ویلچر نیز یکماه گذشته توسط ستاد اجرایی خریداری و در اختیار معلولان نیازمند استان قرار گرفته است.

وی با اشاره به ساخت ۳ باب مدرسه استاندارد توسط ستاد اجرایی استان بوشهر یادآور شد: این مدارس مهر ماه در اختیار استان قرار گرفت و دانش‌آموزان عزیز استان بوشهر از امکانات آموزشی لازم برخوردار می‌شوند.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان بوشهر گفت: به تمام معلولان تحت پوشش بهزیستی، بسته معیشتی شامل کالاهای ضروری توسط ستاد اجرایی استان بوشهر اهدا شده است.

تقی‌زاده بیان کرد: سرکشی به مناطق مختلف استان بوشهر به منظور شناخت مشکلات و دغدغه‌های مردم مناطق محروم به طور مکرر توسط کارشناسان این بنیاد انجام می‌شود و با حول و قوه الهی، روز به روز شاهد بهبود کمی و کیفی خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) هستیم.

کد خبر: ۱۱۹٬۰۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha