۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
کلاه موزیک پلیر؛ گجتی کارآمد برای گوش دادن به موسیقی دلخواه
تازه های دنیای تکنولوژی؛

کلاه موزیک پلیر؛ گجتی کارآمد برای گوش دادن به موسیقی دلخواه

کلاه موزیک پلیر، وسیله ای کاربردی و جذاب برای گوش دادن به موسیقی است که شما را قادر می سازد تا با هر بار شارژ، تا ۶ ساعت به موسقی دلخواه خود با صدای بلند گوش دهید.

به گزارش بازار، گجت های الکترونیکی نقش پر رنگی در زندگی امروز ما ایفا می کنند. هرچند ممکن است این ابزارهای جذاب، به دلیل اندازه نه چندان بزرگ و یا استفاده دائمی از آنها، به چشم نیامده و حتی در طول روز کاری خود، به آنها فکر هم نکنیم. اما حقیقت این است که این گجت ها تا حد بسیار زیادی زندگی ما را ساده تر کرده و همه جا همراه ما هستند. 

در میان گجت ها، ابزارهای گوش دادن موسیقی مانند انواع هدست های بلوتوث، احتمالا از جمله گجت های پر کاربرد در زندگی روزمره ما باشند. هرچند بسیاری از افراد به دلیل قرار گرفتن این هدست ها در داخل یا روی گوش خود، به وژه به هنگام انجام فعالیتهای فیزیکی، حس خوبی نداشته و همین امر باعث شده تا قید استفاده از آنها را بزنند. 

فروشگاه بزرگ اینترنتی آمازون به تازگی محصولی جدید را عرضه کرده که یک کلاه ویژگی گوش دادن به موسیقی حین انجام ورزش، کمپینگ و حتی پیاده روی شهری است. 

کلاه موزیک پلیر؛ یک گجتی کارآمد برای گوش دادن به موسیقی دلخواه

این کلاه دارای یک ماژول music player است که روی کلاه نصب شده و با استفاده از فناوری بلوتوث به گوشی مویابل یا تبلت شما متصل خواهد شد. همچنین دو عدد اسپیکر قدرتمند و البته کوچک در بخش ناحیه تحتانی نقاب کلاه نصب شده که موزیک دلخواه شما را با کیفیت بسیار مناسب پخش خواهند کرد. 

همچنین ماژول پلیر این کلان دارای سه دکمه ساده است که بدون نیاز به گوشی می توانید به راحتی موزیک خود را با استفاده از آنها تعویض کرده و یا پخش آن را متوقف کنید. 

باتری تعبیه شده برای این ماژول نیز بنا به ادعای شرکت سازنده، قابلیت پخش ۶ ساعت مداوم موسیقی را داشته و تا ۴۸ ساعت به صورت استندبای دوام می آورد. همچنین می توانید با جدا کردن آسان ماژول، به راحتی کلاه خود را با آب شسته و مجددا ماژول را روی آن نصب کنید.

شاید این کلاه با قیمت ۲۰ دلاری خود بتواند هدیه ای مناسب نیز برای اطرافیان نزدیکتان محسوب شود.

کد خبر: ۱۱۹٬۰۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha