۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
نرخ بیکاری تابستان بوشهر 10 درصد است| راه‌اندازی انجمن صنفی کارگری برای 120 هزار شاغل پارس جنوبی
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر خبر داد:

نرخ بیکاری تابستان بوشهر 10 درصد است| راه‌اندازی انجمن صنفی کارگری برای 120 هزار شاغل پارس جنوبی

بوشهر- کشاورزی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر با بیان اینکه نرخ بیکاری تابستان بوشهر ۱۰ درصد است از راه‌اندازی انجمن صنفی کارگری برای ۱۲۰ هزار شاغل پارس جنوبی خبر داد.

مصدق کشاورزی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در راستای حمایت از کارگران استان در نقاط مختلف کارگری استان تلاش و فعالیت می‌کند و برای کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال پایدار نیز اهتمام خاصی داریم.

وی افزود: رشد تولید با حمایت از واحدهای تولیدی فراهم می‌شود و در سالی که به نام سال " تولید، مانع‌زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها" نامگذاری شده باید بیش از گذشته در حمایت از تولیدکنندگان تلاش کنیم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از راه‌اندازی انجمن صنفی کارگران در پارس جنوبی خبر داد و خاطر نشان کرد: انجمن صنفی و کارگری برای بیش از ۱۲۰ هزار نفر از شاغلان پارس جنوبی ایجاد شده و مشکلات خود را می‌توانند از این طریق پیگیری کنند.

کشاورزی تصریح کرد: با وجود استقرار شرکت‌های بزرگ نفت و گاز و پتروشیمی، حجم بیکاری استان باید پایین‌تر از وضعیت کنونی باشد و انتظار داریم با اجرای دقیق مصوبات موجود و تلاش شرکت‌ها در عمل به مسئولیت اجتماعی، شاهد کاهش بیکاری جوانان استان باشیم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه نرخ بیکاری تابستان امسال در استان بوشهر ۱۰ درصد است گفت: اگر شرکت‌های مستقر در عسلویه از خدمات مردم بومی استان استفاده کنند، شک ندارم که نرخ بیکاری تک‌رقمی شده و کم‌کم به صفر می‌رسد.

کشاورزی یادآور شد: از بانک‌های بزرگ استان انتظار داریم در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی کوتاهی نکنند و فرصت را در اختیار افراد واجد شرایط بگذارند تا مشاغل خانگی و خرد تقویت شده و جوانان مشغول به کار شوند.

کد خبر: ۱۱۸٬۸۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha