۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
انجام ۱۰۰ مورد بازدید از واحدهای صنعتی و کارگاهی طی ۴۰ روز گذشته
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی خبر داد

انجام ۱۰۰ مورد بازدید از واحدهای صنعتی و کارگاهی طی ۴۰ روز گذشته

تبریز- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی از انجام ۱۰۰ مورد بازدید از محل واحدهای تولید محلول های ضدعفونی و ملزومات بهداشتی و مراکز توزیع این اقلام، از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، حبیب امین زاده با بیان این مطلب افزود : از همان ابتدای شیوع بیماری، نظارت و رصد وضعیت فعلی همزمان با تولید ملزومات بهداشتی بویژه ماسک و محلولهای ضدعفونی به کمک صنعتگران، اصناف و گروه های جهادی در دستور کار قرار گرفت .

وی ادامه داد : در همین راستا جلسات کمیته سازمانی مقابله با ویروس کرونا و کمیته تامین و توزیع اقلام بهداشتی بدون وقفه و حتی در اولین روز از سال جدید نیز برگزار شد.

وی انجام بازدیدهای میدانی از محل تولید اقلام بهداشتی ، فروشگاههای زنجیره ای ، واحدهای صنفی عمده فروشی و خرده فروشی از قبیل نانوایی ها ، انبارها و سردخانه ها در بازه زمانی ابتدای اسفند ماه سال ۹۸ تا پایان روز کاری دهم فروردین سال ۹۹ را از دیگر اقدامات انجام یافته در این مدت عنوان نمود.

امین زاده با اشاره به اینکه یکی از مهمترین نکات قابل توجه در این بازدیدها، مشاهده مجاهدت مسئولانه همه ارکان اقتصادی استان بود؛ اظهار داشت : تعهد پذیری مدیران واحدهای تولیدی علی‌رغم چالش‌های اقتصادی قبل و حین شیوع بیماری کرونا در رفع نیازها و مایحتاج هموطنان وصف ناشدنی است.

وی اضافه کرد : واحدهای تولیدی و صنفی فارغ از همه دغدغه ها ، با مدیریت بهینه مسئولان استان و با یاری شهروندان ، اجازه تعطیلی تولید را ندادند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان تصریح کرد : با اقدامات بموقع و همزمان با پذیرش مسولیت از سوی گروه های مختلف صنعتی، صنفی و مردمی شاهد ۱۰ برابر شدن میزان تولید ماسک های بهداشتی و تامین نیاز کامل محلولهای ضدعفونی در یک مقطع کوتاه بودیم.

امین زاده ضمن تقدیر از تلاش همه اقشار در راستای تامین ملزومات نظام سلامت کشور گفت : حس نوع دوستی و مسولیت پذیری دو مولفه چشمگیری است که شیوه مقابله با ویروس کرونا در ایران با سایر کشورها را متفاوت می کند.

کد خبر: ۱۱٬۸۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha