۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
آسمان استان سمنان نیمه ابری و همراه با بارش پراکنده است
همزمان با روز دوازدهم فروردین؛

آسمان استان سمنان نیمه ابری و همراه با بارش پراکنده است

سمنان - نقشه‌های هواشناسی همزمان با روز دوازدهم فروردین ماه ۹۹ آسمان استان سمنان را نیمه ابری و گاهی همراه با بارش پراکنده نشان می‌دهند.

به گزارش خبرنگار بازار، پیش بینی هواشناسی برای آسمان سمنان در روز سه شنبه، نیمه ابری تا ابری گاهی بارش پراکنده همراه با وزش باد خواهد بود همچنین در شهرهای شرقی مانند میامی، بیارجمند، شاهرود و دامغان بارش باران پیش بینی شده است.

بیشینه و کمینه دمای هوای مرکز استان سمنان امروز ۱۸ و هفت درجه بالای صفر است و وزش باد و رگبار پراکنده پیش بینی هواشناسی برای این شهرستان محسوب می شود.

در گرمسار به‌سرعت ۵۲ کیلومتر بر ساعت رسیده و هوا بسیار سردتر از روزهای گذشته است وزش باد در ایوان کی از ۲۸ کیلومتر بر ساعت گزارش شده و احتمال رگبار پراکنده در این دو شهرستان نیز وجود دارد.

شهمیرزاد نیز صبح دوازدهم فروردین را با سرمای زیاد شروع کرده است دمای هوا در این منطقه ییلاقی و نمونه گردشگری پنج درجه بالای صفر است و برای فردا احتمال رگبار پراکنده در این شهر پیش بینی می شود.

وزش باد ۱۴ کیلومتر بر ساعت، بارش شش میلیمتر باران و برودت هوا تا پنج درجه بالای صفر شرح کلی از وضعیت هوای شاهرود است. شرایطی که در بسطام و مجن حتی به بارش برف نیز منجر شده است.

باد شدید و آسمان نیمه‌ابری، شرایط صبح امروز دامغان است سرعت باد به ۳۴ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و احمال رگبار باران در این شهرستان وجود دارد.

پیش‌بینی هواشناسی برای این شهرستان آسمانی نیمه‌ابری تا ابری گاهی بارش پراکنده است.

بیشینه و کمینه دمای هوای شهرستان دامغان برای امروز ۱۷ و پنج درجه بالای صفر است.

در مجموع باید گفت بارندگی و کاهش دمای هوا، رگبار پراکنده و وزش باد شرایط جوی امروز و فردای استان سمنان را رقم می‌زنند.

کد خبر: ۱۱٬۸۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha