۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
گازوئیل روسی در راه ایالات متحده

گازوئیل روسی در راه ایالات متحده

بر اساس داده‌های آژانس ردیابی محموله انرژی وورتکسا، حدود دو میلیون بشکه گازوئیل روسی که توسط چهار نفتکش حمل می‌شود در حال حاضر به سمت سواحل شرقی ایالات متحده در حرکت است.

به گزارش بازار، ایالات متحده آمریکا آماده دریافت محموله گازوئیل از روسیه است، زیرا واشنگتن تلاش می‌کند تا قیمت خرده‌فروشی سوخت را کاهش دهد که اخیراً به بالاترین سطح خود از سال ۲۰۱۴ رسیده است.

بر اساس داده‌های آژانس ردیابی محموله انرژی وورتکسا، حدود دو میلیون بشکه گازوئیل روسی که توسط چهار نفتکش حمل می‌شود در حال حاضر به سمت سواحل شرقی ایالات متحده در حرکت است. این تحویل که انتظار می‌رود هفته آینده به نیویورک، نیوهیون و کانکتیکات برسد، مهم‌ترین تحویل سال‌های اخیر است.

کلی سیگل، مدیر عامل Vortexa در هیوستون گفت: #روسیه به دلیل دسترسی به گاز طبیعی ارزان قیمت، نسبت به سایر پالایشگاه‌های اروپا در موقعیت بهتری برای تامین گازوئیل قرار دارد. ورود این حجم به ساحل شرقی پدیده نادر است.

قیمت‌های خرده‌فروشی گازوئیل در سواحل شرقی ایالات متحده به گران‌ترین قیمت در هفت سال گذشته رسیده است. انتظار می‌رود تقاضا برای سوخت بیشتر شود زیرا شرکت‌های لجستیک به شدت در حال کار برای جبران عقب ماندگی‌هایی هستند که به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا ایجاد شده است.

کد خبر: ۱۱۸٬۴۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha