۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
ROCKSOCKI، دِرام الکترونیک همه کاره برای کودکان علاقمند به موسیقی
تازه های دنیای تکنولوژی؛

ROCKSOCKI، دِرام الکترونیک همه کاره برای کودکان علاقمند به موسیقی

ROCKSOCKI یک درام الکترونیک شبیه ساز ویژه استفاده کودکان و نوجوانان بوده که می تواند علاقمندی آنها را تا حد زیادی نسبت به بادگیری موسیقی افزایش دهد.

به گزارش بازار، بسیاری از کودکان از همان سنین پایین، علاقمندی ذاتی خود را به موسیقی و ادوات مربوط به آن نشان می دهند و احتمالا به همین دلیل نیز نسبت به پخش صدای موسیقی از گوشی والدین خود واکنش نشان داده و سعی میکنند آن ابزار پخش را به تصاحب خود در آورند. 

اما این علاقمندی خردسالان به گوشی های هوشمند ممکن است خطراتی مانند اعتیاد آنها به گوشی و تبلت از سنین کم، کم تحرکی، آسیب رسیدن به بینایی از طریق خیره شدن در صفحه این ابزارها شود. 

همچنین بازی کردن با ادوات پخش موسیقی، اگرچه میل و اشتیاق کودکان را به موسیقی تهییج می کند، اما نهایتا نمی تواند میل به آموختن کار با ادوات موسیقی را در آنها ایجاد کرده و در نتیجه، استعدادی که می تواند در زمینه یادگیری موسیقی مورد استفاده قرار گیرد، به راحتی هدر رفته و صرفا به یادگیری کار با تبلت یا گوشی هوشمند محدود خواهد شد. 

اگر کودک شما نیز علاقه به آموختن موسیقی از خود نشان می دهد، خبر خوش اینکه شرکت ROCKSOCKI به تازگی اقدام به ارائه جدیدترین محصول خود برای کودکان و نوجوانان به بازار کرده که این دستگاه، یک درام الکترونیک هفت تکه است که کارکرد درام های واقعی را تا حد زیادی شبیه سازی می کند. 

ROCKSOCKI، دِرام الکترونیک همه کاره برای کودکان علاقمند به موسیقی

این وسیله جذاب با هفت پد تعبیه شده بر روی آن که به همراه دو استیک چوبی و دو پدال برای تنظیم ریتم به بازار ارائه شده، با یک بار شارژ، قابلیت ۱۰ ساعت کار مدارم را داشته و همچنین کاربر آن می تواند از طریق اسپیکر تعبیه شده بر روی دستگاه درام یا هدفون شخصی، موسیقی خود را نواخته و به آن گوش دهد. 

البته در خصوص اسپیکرهای تعبیه شده بر روی این دستگاه، نباید قکر کنیم که چیزی شبیه به اسپیکر تبلت روی آن نصب شده، بلکه این دستگاه از دو اسپیکر استریو با قابلیت پخش Super Bass بهره می برد که شنیدن صدای خروجی از دستگاه را برای شما بسیار لذت بخش تر و هیجان انگیز تر خواهد کرد. 

این دستگاه همچنین یک پورت USB بر روی خود داشته که از طریق آن می توان دستگاه را به اسپیکرهای درام واقعی، سیستم های سینمای خانگی و هر نوع اسپیکری وصل نمود و همین قابلیت، می تواند دستگاه مذکور را به وسیله ای جذاب برای تفریح بزرگسالان نیز تبدیل کند.

کد خبر: ۱۱۸٬۳۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha