۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
موستانگ شلبی پکیج فیبرکربنی نخواهد داشت
تغییرات فورد برای محصولات ۲۰۲۲

موستانگ شلبی پکیج فیبرکربنی نخواهد داشت

شرکت خودروسازی فورد برای سال آینده محصول موستانگ شلبی را بدون پکیج فیبرکربن به بازار عرضه خواهد کرد.

بازار؛ گروه خودرو: فورد موستانگ شلبی مدل ۲۰۲۲ با پکیج فیبرکربنی برای هندلینگ دیگر عرضه بازار نخواهد شد. اما سایر پکیج های هندلینگ براساس سفارش مشتریان همچنان قابل سفارش خواهد بود.

گروه خودروسازی فورد اعلام کرد: «پکیج هندلینگ فیبر کربن برای یک بازه زمانی محدود عرضه شد، برای محصولات جدید پنج پکیج دیگر برای هندلینگ و بدنه در نظر گرفته شده که نه تنها کاهش وزن بلکه ایمنی را نیز تقویت خواهد کرد، این محصولات را مشتریان می توانند روی موستانگ شلبی جی تی ۵۰۰ مدل ۲۰۲۲ ببینند.»

فورد پکیج هندلینگ فیبرکربن ارتقا یافته مذکور را با بها ۱۰ هزار دلار به مشتریان عرضه می کند، این پکیج شامل چرخ های ۲۰ اینچی فیبر کربن، سیستم تعلیق قابل تنظیم، قوطی گیره، فلپ های بدنه و جلوپنچره جدید است.

سال هاست صنعت حمل و نقل برای کاهش وزن در راستای بهبود مصرف سوخت اقدام به استفاده از محصولاتی با ساختار فیبرکربن شده است. فورد به عنوان یکی از بزرگترین خودروسازان جهان از کیت های فیبرکربن با بها ۱۷۵۰ دلاری نیز در محصولات خود استفاده می کند، معمولا این کیت ها متعلق به سیستم تعلیق و بدنه است.

آنچه که مشتریان در بازار علاقه به ساختار فیبرکربن قطعات دارند، شامل:چرخ های ۲۰ اینچی، سپر کربنی، صندلی عقب، باله، سیستم تعلیق تنظیم شونده و ورودی های هوا است. چنین پکیجی در خودروسازی ها با بها ۱۸هزار و ۵۰۰ دلار روی محصولات به سفارش مشتریان نصب می شود.

باتوجه به اینکه موستانگ جی تی ۵۰۰ یکی از محصولات پر فروش در بازارهای جهانی محسوب می شود، فورد آن را با یک پکیج کربنی اقتصادی به بازار عرضه می کند. برای سال ۲۰۲۲ این نسخه با تغییرات اساسی روی بدنه و کیفیت رنگ به بازار عرضه می شود.

کد خبر: ۱۱۸٬۱۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha