۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
۷ خطر خرید ساعت هوشمند از پنل های فروشگاهی

۷ خطر خرید ساعت هوشمند از پنل های فروشگاهی

ساعت هوشمند وسیله ای دیجیتالی و هوشمند است که با گذشت ۷ روز، معایب آن مشخص نخواهد شد.

به گزارش بازار، امروزه برای خرید هر وسیله ای از جمله ساعت هوشمند افراد تمایل دارند که به صورت اینترنتی خرید کنند. خرید از فروشگاه های اینترنتی جزئی از زندگی روزمره ما شده است. زیرا افراد می توانند در میان فروشگاه ها گشته و ساعت هوشمند مورد نظر خود را پیدا کنید. همچنین می توانید به راحتی در خانه یا محل کار خود نشسته و وسیله مورد نظر خود را خریداری کنید. اما باید چند نکته را در نظر داشته باشید که خرید از پنل های فروشگاهی می تواند معایبی داشته باشد. در ادامه خطرات و معایب خرید ساعت هوشمند از پنل فروشگاهی را با هم بررسی می کنیم.

ضمانت بازگشت وجه کالا هفت روزبرای ساعت هوشمند کافی نیست

ضمانت بازگشت وجه کالا یکی از موارد اصلی در زمان خرید اینترنتی ساعت هوشمند مکالمه دار است که باید به آن توجه داشته باشید. به دلیل آنکه در زمان خرید آگاهی کاملی از محصول خریداری شده به صورت آنلاین ندارید باید دقت کنید که پنل فروشگاهی باید گزینه بازگشت وجه کالا را داشته باشد. اما در مورد ساعت هوشمند ضمانت بازگشت ۷ روزه خیلی کم و بی فایده است.

ساعت هوشمند وسیله ای دیجیتالی و هوشمند است که با گذشت ۷ روز، معایب آن مشخص نخواهد شد. به همین دلیل زمان ۷ روزه بازگشت کالا برای ساعت هوشمند مناسب نیست. زمانی که شما پی به ایراد ساعت برده اید دیگر از زمان ۷ روزه گذشته و آن ساعت هوشمند غیر قابل استفاده می شود و شما علاوه بر آنکه ساعت هوشمند ندارید از لحاظ مالی نیز مبلغی زیادی را از دست داده اید و ضرر مالی کرده اید.

عدم پشتیبانی پنل فروشگاهی از ساعت هوشمند خریداری شده

پنل های فروشگاهی پس از ارسال کالا، دیگر به آن متعهد نبوده و از آن پشتیبانی نمی کنند. زیرا فروشنده مستقیما با خریدار در ارتباط نیست و پنل فروشگاهی تنها به شکل واسطه عمل می کند. کالا هایی مانند ساعت هوشمند نیاز به آپدیت شدن اپلیکیشن ها و پشتیبانی نصب و راه اندازی دارند. به همین دلیل با خرید از پنل های فروشگاهی امکان پشتیبانی دیگر وجود نخواهد داشت. زیرا خریدار به فروشنده هیچ دسترسی ندارد. توصیه می کنیم از سایت های فروش مستقیم ساعت هوشمند اقدام کنید که شماره تماس برای پشتیبانی و چت آنلاین داشته باشند. تا بتوانند راهنمایی های لازم را انجام دهند.

ساعت هوشمند اسمارت واچ ایران

عدم وجود گارانتی و خدمات پس از فروش اسمارت واچ

ساعت های هوشمند موجود در پنل های فروشگاهی دارای گارانتی وخدمات پس از فروش بالطبع نیستند. با خرید ساعت پس از چند ماه ممکن است برای باطری، شارژرو یا LCD مشکل پیش بیاید. اگرخرید ساعت هوشمند شما از شرکتی که خدمات پس ازفروش داشته باشد می توانید از آن استفاده کرده و به سرعت مشکل را رفع کنید. اما بدون داشتن گارانتی امکان دارد ساعت شما هیچگاه تعمیر نشود و هزینه ای که برای خرید آن پرداخت کرده اید بی فایده بوده وساعت غیر قابل استفاده شود. به همین دلیل داشتن خدمات پس از فروش و امکان تعویض قطعات توسط فروشنده می تواند گزینه مهمی در خرید ساعت هوشمند باشد.

ارسال اجناس بی کیفیت و متفرقه ساعت هوشمند

زمانی که از پنل های فروشگاهی خرید می کنید یکی از دغدغه ها بزرگ شما کیفیت و اصالت کالا است. امکان دارد پس از دریافت کالا متوجه شوید ساعت هوشمند شما بی کیفیت و از برند های متفرقه است از همه مهمتر کیفیت پایین محصول است که در زمان دریافت ممکن است متوجه فیک بودن و تقلبی بودن و حتی تعمیری بودن آن می شوید. با وجود آنکه ۷ روز زمان دارید تا آن را برگشت دهید این امکان نیز وجود دارد که در طی ۷ روز متوجه این فیک و تقلبی بودن ساعت نشوید و دیگر نتوانید آن را برگشت دهید.

اگر زود متوجه بی کیفیت بودن اسمارت واچ خود شوید و بتوانید آن را بازگشت دهید باز هم زمان را از دست داده و ضرر کرده اید. زیرا روزها به دنبال ساعت هوشمند گشته اید و زمان زیادی را صرف کرده اید. همچنین هزینه ارسال همیشه با خریدار است و باید هزینه اضافی را متقبل شوید. حتی این امکان نیز وجود دارد که مشخصات محصول به اشتباه وارد شده باشد و در زمان دریافت متوجه شوید که با آنچه در پنل وجود دارد متفاوت است. این نیز یکی دیگر از مشکلات خرید ساعت هوشمند از پنل های فروشگاهی است.

عدم ارسال به موقع ساعت هوشمند

در زمان خرید ساعت هوشمند برای شما تاریخ تحویل در نظر گرفته می شود. شما نیاز دارید در یک مناسبت خاص آن ساعت به دستتان برسد. اما ناگهان متوجه می شوید که ادعایی واهی بوده و ساعت شما با تاخیر به دستتان می رسد. این مورد نیز یکی از معایت خرید از پنل های فروشگاهی است.

ساعت هوشمند اسمارت واچ ایران

هزینه های پنهانی در زمان خرید ساعت هوشمند

گاهی ساعت هوشمند در پنل های فروشگاهی قیمت کمتری نسبت به سایر فروشگاه های اینترنتی دارد. اما دقت کنید در زمان ارسال هزینۀ زیادی از شما گرفته نشود. در این صورت هزینه حمل و نقل بر روی قیمت اصلی اضافه شده و قیمت بیشتر از حد انتظار می شود. به همین دلیل در زمان خرید به قیمت نهایی دقت زیادی باید کرد تا احساس نکنید که فروشگاه شما را فریب داده و قیمت بیشتری پرداخت کرده اید.

تفاوت قیمت فاحش بین پنل ها و فروشگاه های معتبراینترنتی

شاید تا به حال در زمان خرید ساعت هوشمند به این قضیه بر خورده باشید که اختلاف قیمت های بسیار زیاد و اغواکننده ای بین پنل ها و فروشگاه های اینترنتی وجود دارد. به همین دلیل امکان دارد به سراغ این پنل ها بروید. ایجاد حس وسوسه و طمع با قیمت های نازل باعث نابود شدن پول و سرمایه شما می شود. اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که این ساعت ها بدون گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. همچنین هیچ تعهدی نسبت به ارسال به موقع و سالم ساعت هوشمند نخواهند داشت. از طرفی در زمان دریافت ساعت هوشمند متوجه می شوید که ساعت فیک و تقلبی بوده و دلیل ارزان بودن آن نیز همین می باشد.

در نهایت با مشکلات خرید ساعت هوشمند از پنل های فروشگاهی در این مقاله آشنا شدید. مهترین مواردی که باید به آن توجه کنید ناکافی بودن ضمانت ۷ روزه بازگشت کالا، ارسال کالا های بی کیفیت و درجه کیفی پایین، ساعت های تعمیری و بازیافت و ریکاوری شده، و عدم پشتیبانی و نداشتن گارانتی در پنل های فروشگاهی است.

اسمارت واچ ایران نمایندگی فروش انواع ساعت هوشمند با گارانتی و خدمات پس از فروش توانسته با ایجاد حس آرامش و جلب رضایت مشتریان در طول سالهای متمادی به عرضه و فروش این محصولات اقدام نماید. ارایه مشاوره کارشناسان فروش در زمان خرید، ارسال همه روزه بدون تعطیلی در کمترین زمان، ارایه خدمات وپشتیبانی کلیه محصولات، گارانتی و خدمات پس از فروش از دلایلی بوده تا توانسته سهم بزرگی از بازار فروش در ایران را به خود کسب نماید. شما می توانید همه روزه با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۷۶۴۵۵۸ – ۰۲۱۶۶۷۶۴۵۹۹ از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ شب یا با شماره ۰۹۱۲۶۴۹۶۲۶۸ چت واتس آپ ارتباط برقرار و نسبت به ثبت و خرید سفارش خود با خیال راحت و آسوده اقدام کنید.

کد خبر: ۱۱۷٬۹۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha