۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
تردد خودرو در محورهای بوشهر ۸۵ درصد کاهش یافت/ کاهش ۶۵ درصدی تصادفات
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بوشهر:

تردد خودرو در محورهای بوشهر ۸۵ درصد کاهش یافت/ کاهش ۶۵ درصدی تصادفات

بوشهر - مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بوشهر گفت: کرونا تردد خودروها در محورهای استان را ۸۵ درصد کاهش داد.

سید حمیدرضا علم در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس، محدودیت تردد در سراسر استان بوشهر اعمال می‌شود.

وی تصریح کرد: مسئولیت کنترل ورودی و خروجی شهرهای استان در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با ناجا و بسیج است.

علم خاطرنشان کرد: رانندگان متخلف در اجرای این طرح و افرادی که از دستور پلیس سرپیچی کنند، خودروی آنان یک ماه توقیف و پنج میلیون ریال جریمه می‌شود.

وی با اشاره به این موضوع که خودروهای امدادی، درمانی، پلیس و خودروهای حامل انرژی و سوخت و خودروهای حمل کالا و مایحتاج ضروری مردم مشمول این طرح نمی‌شوند، گفت: اصنافی که در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تخلف کنند مغازه آنان پلمب می‌شود که مشارکت مردم در اجرای طرح فاصله‌گذاری مهم و ضروری است.

 علم با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در ۶۴ نقطه استان بوشهر گفت: در اجرای این طرح تردد خودروها در محورهای استان بوشهر ۸۵ درصد کاهش‌یافته است.

وی از کاهش ترددها و تصادفات در بوشهر خبر داد و بیان کرد: از زمان اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، تردد خودروها در ورودی و خروجی‌های استان ۸۵ درصد و از ۲۵ اسفند تاکنون تصادفات جاده‌ای ۶۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش‌یافته است.

علم لازمه قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا را مشارکت، همدلی، همکاری و همراهی مردم دانست و گفت: پلیس در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا خروجی و ورودی‌های شهرها را کنترل و از ورود خودروهای غیربومی جلوگیری می‌کند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بوشهر با تأکید بر توجه به در خانه ماندن برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا خاطرنشان کرد: این محدودیت‌ها صرفاً برای حفظ سلامت خانواده‌ها و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در جامعه اجرا می‌شود و شهروندان برای حفظ سلامتی خود و جامعه و قطع زنجیره انتقال این بیماری لازم است در خانه بمانند.

کد خبر: ۱۱٬۷۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha