۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴
انعقاد موافقت نامه های فروش فناوری به صنایع به ارزش ۱۷۵ میلیارد ریال
رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی خبر داد؛

انعقاد موافقت نامه های فروش فناوری به صنایع به ارزش ۱۷۵ میلیارد ریال

تبریز- واعظی، رئیس پارک علم وفناوری آذربایجان شرقی از انعقاد موافقت نامه های همکاری برای فروش محصولات فناوری به ارزش ۱۷۵ میلیارد ریال در نهمین نمایشگاه نوآوری وفناوری ربع رشیدی تبریز خبر داد.

عبدالرضا واعظی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه فناوران را به سمت تولید نیازمندی های صنایع سوق می دهیم، تاکید کرد: تفاهم نامه های ۳ جانبه در زون نیازمندی های نمایشگاه توسط صنعت متقاضی ،شرکت های فناور و دانش بنیان تامین کننده محصول یا خدمت و پارک علم وفناوری آذربایجان شرقی امضا و مبادله شده است.

وی افزود: پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی به عنوان حامی، قراردادهای فروش فناوری را تضمین و بخشی از هزینه های تحقیق و توسعه را پرداخت می کند.

واعظی گفت: اکو سیستم نوآوری در استان باید طوری باشد که مانند جنگل بارانی شرایط عادلانه و برابر برای رشد و شکوفایی همه فراهم باشد و بستر پرورش ایده های نو در اختیار تک تک افراد جامعه قرار گیرد.

وی شرایط فعالی اکوسیستم نوآوری کشور را شبیه مزرعه دانست تا جنگل بارانی یعنی فعلا برای رشد و توسعه شرکت ها نیاز به مراقبت و حمایت مداوم و مستمر وجود دارد ولی بایستی به نقطه ای برسیم که شرایط و بستر نوآوری به گونه ای فراهم شود که تمامی ایده ها خود به خود رشد کرده و به بالندگی و تولید محصول برسند.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی با تاکید بر مراجعه جوانان و نخبگان به پارک علم وفناوری برای بهره مندی از حمایت ها و امکانات موجود؛ یادآور شد: این پارک بیشترین گستردگی مراکز رشد و نوآوری را در شهرستان های استان دارد و  هم اکنون ۱۳ مرکز رشد و ۷ مرکز نوآوری در تبریز و شهرستان های استان فعال است.

کد خبر: ۱۱۷٬۲۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha