۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶
محور کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد

محور کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد

مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: محور کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال و بالعکس (قطعه یک وچهار) که به علت سیلاب و بارش برف مسدود شده بود، با تلاش راهداران بازگشایی شد.

به گزارش بازار، همزمان با بازگشایی این محور رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس از بازگشایی قطعه چهارم آزاد راه تهران - شمال مسیر سیل زده حد فاصل مرزن آباد تا چالوس دراین شهرستان خبرداد و گفت: از هم اکنون تردد خودرو در محور کندوان از سر گرفته شد.

« مهدی صفایی» افزود: قطعه یک آزادراه تهران- شمال از ابتدا آماده عبور بود، اما به دلیل انسداد چالوس امکان تردد از آن وجود نداشت، افزود: طی  سه روز گذشته راهداران شرکت آزادراه تهران- شمال با انواع ماشین‌آلات راهداری منطقه چهار را از مصالح، گِل و هر آنچه سیل با خود به درون آزادراه آورده بود، پاک‌سازی کردند .

وی با بیان این که همه نیروهای راهداری با همراهی پیمانکاران آزاد راه از نخستین ساعات وقوع سیل حوالی ظهر روز پنجشنبه گذشته مشغول عملیات جمع آوری حجم انبوهی از گل و لای، تخته سنگ های بزرگ و نیز تنه و  سرشاخه های درختان جنگلی در این محور بودند، افزود: با بازگشایی مجدد تردد خودرو در این مسیر آغاز شد.

کد خبر: ۱۱۷٬۲۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha